  • 1. Data: 2016-08-12 23:59:34
    Temat: Taaaka integracaj na rynku, a tu nikt, nic..
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    no kurdebele.

  • 2. Data: 2016-08-13 20:58:16
    Temat: Re: Taaaka integracaj na rynku, a tu nikt, nic..
    Od: Krzysztof Staniorowski <h...@k...net>

    czy mógłbyś jaśniej?

    --
    Visit my personal website at https://ksx4system.net :-)

  • 3. Data: 2016-08-13 21:07:51
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Krzysztof Staniorowski napisał:

    > there was 12/8/2016 23:59 when Scobowski wrote:
    >
    > czy mógłbyś jaśniej?

    Cholera jasna!

    --
    Jarek

  • 4. Data: 2016-08-15 00:52:49
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    > Cholera jasna!

    nie kumasz waść
    http://digart.img.digart.pl/data/img/vol5/17/30/mini
    aturki400/6462740.jpg

  • 5. Data: 2016-09-04 02:29:12
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 13.08.2016 o 20:58, Krzysztof Staniorowski pisze:
    > there was 12/8/2016 23:59 when Scobowski wrote:
    >
    > czy mógłbyś jaśniej?

    Proszcz: vectra kupiła drugiego największego poznańskiego providera.

  • 6. Data: 2016-09-04 10:16:14
    Od: Tomasz Torcz <z...@i...-spamu.nie.chce-.pl>

    Dzieki, Scobowski, za post o tresci:

    > Proszcz: vectra kupiła drugiego największego poznańskiego providera.

    I to jest problem polskiego internetu?
    Jak Vectra kupiła w Gdańsku Jarsat i nie była w stanie dalej oferować
    nie gorszych warunków niż dotychczas, to zmieniłem ISP. Gdzie tu problem?

    --
    Tomasz Torcz Morality must always be based on practicality.
    xmpp: z...@c...pl -- Baron Vladimir Harkonnen