  • 1. Data: 2013-02-05 03:11:19
    Temat: Tablet Overmax 7"
    Od: OMSON <o...@i...pl>

    Chciałbym zapytać o opinie na temat tego tabletu:

    http://allegro.pl/tablet-overmax-basecore-7-2x1-5-8g
    b-wifi-and-4-1-i2992473773.html

    Filmy HD (łączenie z TV 34" pod HDMI), gry 3D, internet, poczta - tego
    typu zastosowania.

    Pzdr, OMSON

  • 2. Data: 2013-02-05 03:16:35
    Temat: Re: Tablet Overmax 7"
    Od: OMSON <o...@i...pl>

    Ewentualnie czym się zainteresować w przedziale 400-500 zł?

    Pzdr, OMSON

  • 3. Data: 2013-02-05 08:20:27
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    OMSON nabazgrał(a):

> [...]
    b-wifi-and-4-1-i299247
    > 3773.html
    > Filmy HD (łączenie z TV 34" pod HDMI), gry 3D, internet, poczta - tego

    Kupiłem dla dziecka Overmaxa na gwiazdkę, po tygodniu już się zepsuł. Nie
    dziękuję :)

  • 4. Data: 2013-02-06 11:31:50
    Od: OMSON <o...@i...pl>

    Chris pisze:

    > Kupiłem dla dziecka Overmaxa na gwiazdkę, po tygodniu już się zepsuł.
    > Nie dziękuję :)

    Rozumiem. :) Kupiłem Ainol Novo7 Venus-Myth (ponoć kopia Nexusa).

    Pzdr, OMSON

  • 5. Data: 2013-02-06 13:27:35
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    OMSON nabazgrał(a):

    > Rozumiem. :) Kupiłem Ainol Novo7 Venus-Myth (ponoć kopia Nexusa).
    > Pzdr, OMSON

    Z ciekawości za ile i gdzie ? bo widzę zamówienia tylko z Chin :)

  • 6. Data: 2013-02-06 14:31:11
    Od: OMSON <o...@i...pl>

    Chris pisze:

    > Z ciekawości za ile i gdzie ? bo widzę zamówienia tylko z Chin :)

    Ano z Chin będzie szło - ale całkowity koszt to 465 zł - wiec nie bardzo
    sie zastanawiałem ;)
    http://allegro.pl/ainol-novo7-venus-myth-czterordzen
    iowy-4-x-1-5-ghz-i2983214342.html
    Widzę, parę osób tez kupiło...

    Pzdr, OMSON

  • 7. Data: 2013-02-06 19:40:22
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-02-06 14:31, OMSON pisze:

    > Ano z Chin będzie szło - ale całkowity koszt to 465 zł - wiec nie bardzo
> [...]

    Nie widzę, żeby toto miało modem 3G czy slot na karty SIM.

    --
    animka

  • 8. Data: 2013-02-06 20:29:55
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "OMSON" <o...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ano z Chin będzie szło - ale całkowity koszt to 465 zł - wiec nie bardzo
> [...]

    Podziwiam odwagę za zakupy od gościa, który nic jeszcze nie sprzedał
    (jeden komentarz od kupującego).
    Ja bym kupił bezpośrednio na aliexpress w podobnej cenie :)

    --
    marfi

  • 9. Data: 2013-02-07 08:27:27
    Od: Tomasz Potega <s...@m...univ.gda.pl>

    W dniu 06.02.2013 11:31, OMSON pisze:
    > Rozumiem. :) Kupiłem Ainol Novo7 Venus-Myth (ponoć kopia Nexusa).

    Z czterema rdzeniami Cortex-A5 plus słabą grafiką Vivante?
    Nie za bardzo...

    pozdrowienia,
    shadow

  • 10. Data: 2013-02-19 01:28:56
    Od: OMSON <o...@i...pl>

    marfi ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

    > Podziwiam odwagę za zakupy od gościa, który nic jeszcze nie sprzedał
    > (jeden komentarz od kupującego).
    > Ja bym kupił bezpośrednio na aliexpress w podobnej cenie :)

    Cóż, wygląda na to, że mam więcej szczęścia niż rozumu ;) Koleś coś
    namotał i sam zwrócił kasę. Zresztą dobrze, bo grafika Vivante wróżyła
    problemy z grami ;)

    Pzdr, OMSON