  • 1. Data: 2024-01-30 12:56:29
    Temat: Taca czy puszka?
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    Jest sobie kościół i leci msza. Wychodzi gościu z koszykiem i słyszy:

    "-- Odejdź stąd! -- złowrogim i agresywnym głosem usłyszałam od
    eleganckiego mężczyzny, który szedł z żoną i dwojgiem małych dzieci,
    kiedy zapytałem, czy chcą się dorzucić. Wokół słyszało to kilkanaście
    osób, w tym moi podopieczni i dzieci mężczyzny, wyraźnie zaskoczone
    postawą swego ojca.

    Słowa: "won!", "nigdy!", "nie daję na księdza!", "spadaj!", "nie dam!",
    "wynocha!" i tym podobne, z pominięciem przekleństw, to ta nieprzyjemna
    strona pracy koszykarzy. Złowrogie spojrzenia, ostentacyjne obrzydzenie,
    złośliwe żarty i komentarze to niestety też norma."

    Taaa, tak jest :)

    https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/ciemne
    -strony-pracy-wolontariuszy-wosp-odejdz-stad-nie-daj
    e-na-owsiaka/4ykcz2l,79cfc278

    Piętno.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 2. Data: 2024-01-30 19:03:54
    Temat: Re: Taca czy puszka?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:upao61$1co8u$1@news.icm.edu.pl>
    user LordBluzg(R)?? pisze tak:

> [...]
    > dzieci, kiedy zapytałem, czy chcą się dorzucić. Wokół słyszało to
    > kilkanaście osób, w tym moi podopieczni i dzieci mężczyzny,

    Zdumiewające jak silna jest koncentracja debili w tym kraju.
    Przecież to ta sama plaeta. Może to coś w wodzie?

    Jakbym miał spłaconą nieruchomość na zachodzie
    nigdy bym do Polski nie wrócił.

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 3. Data: 2024-01-30 19:04:18
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    user LordBluzg(R)?? pisze tak:

> [...]
    > zaskoczone postawą swego ojca.

    Zdumiewające jak silna jest koncentracja debili w tym kraju.
    Przecież to ta sama planeta. Może to coś w wodzie?

  • 4. Data: 2024-01-30 23:40:19
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 30.01.2024 o 19:03, PiteR pisze:

    > Zdumiewające jak silna jest koncentracja debili w tym kraju.
    > Przecież to ta sama plaeta. Może to coś w wodzie?

    Nie, to 30% "Polaków". Najczęściej są to osoby wychowane w 'komunie'.
    Przynajmniej tak wychodzi ze statystyk, niekoniecznie dobrze wyedukowane
    z małym IQ, głównie na wschodzie Polski.

    > Jakbym miał spłaconą nieruchomość na zachodzie
    > nigdy bym do Polski nie wrócił.

    Możesz wracać ale kieruj się na zachód Polski. Tutaj jest już
    cywilizacja. Nigdy nie przekraczaj Wisły z zachodu na wschód :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 5. Data: 2024-01-31 03:30:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 30 Jan 2024 12:56:29 +0100, LordBluzg®🇵🇱 wrote:
> [...]
    >
    > Taaa, tak jest :)
    >
    > https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/ciemne
    -strony-pracy-wolontariuszy-wosp-odejdz-stad-nie-daj

    Co by nie mówic - bywalcy kosciołów są do tacy przyzwyczajeni, a
    Owsiak jest raz na rok.

    No i nie wiedziec czemu PiS nie lubił Owsiaka, i nastawiał
    społeczenstwo niegatywnie. Konkurencja dla Caritas?

    Ale spoleczenstwo jak widac juz odporne - czesc łyknęło propagandę,
    a część wręcz przeciwnie ...

    J.

  • 6. Data: 2024-02-07 12:52:27

    Tue, 30 Jan 2024 18:03:54 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    PiteR <e...@f...pl> napisał(-a):

    > Zdumiewające jak silna jest koncentracja debili w tym kraju.
    > Przecież to ta sama plaeta. Może to coś w wodzie?

    Ale to Białystok. Niby miasto, ale jednak na wschodzie.