  • 1. Data: 2024-01-30 17:15:59
    Temat: Play znacząco podnosi ceny pre-paid
    Od: Grzexs <g...@p...fm>

    Play znacząco podnosi ceny pre-paid.

    <https://www.telepolis.pl/wiadomosci/taryfy-promocje
    -uslugi/play-zapowiada-podwyzki-nowe-ceny-od-1-marca

    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2024-01-30 18:50:45
    Temat: Re: Play znacząco podnosi ceny pre-paid
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:upb7c2$124n3$2@dont-email.me>
    user Grzexs pisze tak:

    > Play znacząco podnosi ceny pre-paid.
    >
    > <https://www.telepolis.pl/wiadomosci/taryfy-promocje
    -uslugi/play-zapowiada-podwyzki-nowe-ceny-od-1-marca

    bo węgiel do nadajników podrożał :)

    to ja zapowiadam, że nie będę dzwonił.

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 3. Data: 2024-01-31 01:05:39
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 30.01.2024 o 17:15, Grzexs pisze:
    > Play znacząco podnosi ceny pre-paid.
    >
    > <https://www.telepolis.pl/wiadomosci/taryfy-promocje
    -uslugi/play-zapowiada-podwyzki-nowe-ceny-od-1-marca

    I dobrze :) ja od 10 lat mam abo, bez podwyżki w Play :) Jebać
    prepajdowców! :D Niech płaco, skoro wybrali sobie taki kierat :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>