  • 21. Data: 2012-10-17 17:11:38
    Temat: Re: Takie czasy... :)
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Mr Misio" napisał w wiadomości grup
    > No chyba przesadzasz :) Coz takiego robisz, ze ledwie zipie? :)

    Typowe użytkowanie komputera:
    http://imageshack.us/a/img155/59/uyciecpu.png
    U mnie sprzęt nigdy się nie nudzi.

  • 22. Data: 2012-10-17 18:07:56
    Od: Jaskiniowiec <j...@p...pl>

    W dniu 17.10.2012 o 16:42 Przemysław Ryk <p...@g...com> pisze:

> [...]
    Mala errata - nie 40, a 33MHz

    > Bez obniżania detali? Jakoś mi się nie chce wierzyć. :)

    Nie pamietam juz w jakiej "jakosci", bo to ~20lat temu bylo :D Aczkolwiek
    przyznasz, ze bylo to grywalne :) Przypomniala mi sie jeszcze jedna
    kultowa na tamte czasy gierka. Banalnie prosta graficznie, za to grywalna
    do tego stopnia, ze z kumplem grywalismy w to do poznych nocy. Niestety
    nie pamietam nazwy (Tanks?). Byly czolgi i trzeba bylo tak wycelowac, oraz
    dobrac amunicje, by zestrzelic przeciwnika. Lufa to byla taka kreseczka,
    ktora sie sterowalo klawiatura... Trzeba bylo tez dobrac moc wystrzalu,
    zeby nie przestrzelic. Z checia zagralbym w to dzisiaj.

    > Windows 95 (również OSR2) katowałem na rzeczonym 486SX. Dla mnie wtedy
    > większym problemem była ciasnota na dysku. :)
    A Windowsa 95 to instalowalem juz na P133 z 8MB RAM. Hehehe o ile dobrze
    pamietam, zajmowalo to 32 dyskietki... Moja pierwsza instalacja polegla,
    bo przedostatnia dyskietka byla uwalona :D

    Nie zapomne tez smiesznej akcji, jak z kumplem pojechalismy na gielde do
    Katowic (stara gielda kolo Spodka w jakiejs szkole). Pytalem wowczas o
    OS/2. W odpowiedzi slyszalem, ze nie, takiej gry to oni nie maja :D To byl
    chyba 95r. Na szczescie dalo sie uzyskac toto calkiem legalnie za calkiem
    przyzwoite pieniadze, a pozniej upgradowac do Warpa.

    Co zapamietalem z tamtych czasow, to niesamowity porzadek na dysku. Niby
    dysk malutki(1.2G), ale na nim bylo i kilkadziesiat filmikow, i jakies
    gierki i system i kilka sporych progsow (borlandy chyba byly najwieksze) i
    masa ebookow etc. Zawsze wiedzialem polozenie wiekszosci plikow :)

    Ech, az sie lezka zakrecila ;)
    --
    Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,
    to mówi.

  • 23. Data: 2012-10-17 18:12:54
    Od: krzychu <k...@p...okay.pl>

    moj pierwszy komp to

    Pentium II 333 MHz

    Diamond Viper V330 Riva 128 4 MB AGP modyfikacja Creative 3D Blaster Riva TNT 16 MB
    AGP

    RAM 32 MB modyfikacja +64 MB modyfikacja -32 MB +128 MB

    HDD 4.3 GB modyfikacja 40 GB

    CD/DVD Hitachi x32 modyfikacja TEAC Recorder

    zasilacz/plyta AT

    mialem na tym windows 95 pozniej windows 98 a pozniej nawet XP

    dalo sie ogladac filmy kodowane DIVX Alpha 3.11

    mozna bylo pograc w gry 3D NFS3 UT

  • 24. Data: 2012-10-17 18:36:08
    Od: Salata <s...@i...nospam.pl>

    W dniu 2012-10-17 18:07, Jaskiniowiec pisze:

> [...]
    > taka kreseczka, ktora sie sterowalo klawiatura... Trzeba bylo tez dobrac
    > moc wystrzalu, zeby nie przestrzelic. Z checia zagralbym w to dzisiaj.

    Schorched Earth?

    pozdrawaiam
    Salata

  • 25. Data: 2012-10-17 19:44:09
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "RadoslawF" napisał:

> [...]
    D_Am5x86-P75_PQFP.jpg&filetimestamp=20100102160802

    > Tyle że oprócz 486DX5/133 jest też P75 a Pentium to chyba to nie jest.

    "The first use of the PR system was in 1996,[citation needed] when AMD
    used it to assert that their AMD 5x86 processor was as fast as a Pentium
    running at 75 MHz. The designation "P75" was added to the chip to denote
    this."
    http://en.wikipedia.org/wiki/Performance_Rating

    > Zdaje się że w zależności od rynku reklamowali to jako 486DX5,
    > 5x86 lub P75.

    Być może. AMD ma talent do burdelizacji oznaczeń swoich procesorów..
    Przykładem choćby AthlonXP 2800+.

    JoteR

  • 26. Data: 2012-10-17 21:15:53
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-10-17 17:11, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Mr Misio" napisał w wiadomości grup
    >
    > Typowe użytkowanie komputera:
    > http://imageshack.us/a/img155/59/uyciecpu.png
    > U mnie sprzęt nigdy się nie nudzi.

    A nie czytałaś ostrzeżeń Microsoftu n.t gadgetów ekranu?

    --
    animka

  • 27. Data: 2012-10-17 22:40:38
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
    > A nie czytałaś ostrzeżeń Microsoftu n.t gadgetów ekranu?

    Co z nimi jest nie tak?

  • 28. Data: 2012-10-17 23:04:05
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Jaskiniowiec napisał:

    > To, co napisalem wczesniej. Opera (kilkanascie/dziesiat otwartych stron)
    > to do ~1,5GB. VS2010 to do ~1,2GB + inne duperelki ~500MB. No i sam
    > system tez swoje zajmuje, wiec te 4GB to takie minimum.A gdzie pozostale
    > programy, typu GG, Skype, Word, Outlook, vSphere Client, Media Player,
    > PaintShop Pro itd?

    Wszystko rownoczesnie? Szacun ;) z ww nie uzywam VS ale dodatkowo
    Firefoxa i sony vegas. I powiem Ci tak - nawet na 2GB na XP to chodzilo
    :) No i moja Opera zajmuje mniej. Ale Fireox dorzuca swoje.
    Faktem jest, ze Win7 to od 6GB zaczelo mi sie wygodnie na lapku
    pracowac, ale ja z kolei czesto odpalam rozne wirtualne systemy :)

    > Odkad pamietam, gloszono zasade - im wiecej RAM, tym lepiej i z tym sie
    > zgadzam. Tyle, ze obecnie nie wszedzie da sie ten RAM zwiekszyc...

    True, True, :)

  • 29. Data: 2012-10-17 23:05:04
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik qwerty napisał:
    > Użytkownik "Mr Misio" napisał w wiadomości grup
    >
    > Typowe użytkowanie komputera:
    > http://imageshack.us/a/img155/59/uyciecpu.png
    > U mnie sprzęt nigdy się nie nudzi.
    To co pokazujesz, nie podpada pod "typowe" ;) Bardziej pod "Advanced
    experienced user" ;)

  • 30. Data: 2012-10-17 23:05:51
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik krzychu napisał: