  • 11. Data: 2022-01-24 09:15:57
    Temat: Re: Tani abonament
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 22.01.2022 o 18:02, ALEX MR pisze:

    > Najwyżej dostanie taką podwyżkę, aż przykucnie ;-)

    Bo ja wiem, jak na razie nie ma jakichś wielkich różnic cenowych przy
    korzystaniu z tych dwu opcji.

  • 12. Data: 2022-01-25 00:48:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ąćęłńóśźż" 61ed8136$0$547$6...@n...neostrada.pl

    > Żeby zachować numer też niczego nie muszą?

    Tak samo jak abo...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 13. Data: 2022-01-26 08:01:44
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 24.01.2022 o 09:15, trybun pisze:

    > Bo ja wiem, jak na razie nie ma jakichś wielkich różnic cenowych przy
    > korzystaniu z tych dwu opcji.

    Na razie szacuje się inflację na 10% za ostatni rok. Prędzej czy później
    znajdzie to odbicie w cenach.

    --
    ALEX MR
    "I tak przeminął czas samurajów, nastał czas Cesarskiej Armii" :-D

  • 14. Data: 2022-01-26 09:13:30
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 26.01.2022 o 08:01, ALEX MR pisze:

    > Na razie szacuje się inflację na 10% za ostatni rok. Prędzej czy
    > później znajdzie to odbicie w cenach.

    Na tyle to szacuje inflacje władza dla obywatela. Natomiast dla siebie
    na kilkadziesiąt% i takie sobie z tego tytułu przyznaje podwyżki uposażeń.

    Już znajduje, wczoraj trochę pogadałem poprzez SIM Play, i się okazuje
    że zabuliłem 45gr/min i 25 za SMSy. Ostatni raz kiedy SMSowalem to za
    SMS Play liczył sobie 9gr.

  • 15. Data: 2022-01-27 01:13:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "trybun" ssqvra$1hn3$...@g...aioe.org

    > Na tyle to szacuje inflacje władza dla obywatela. Natomiast dla siebie na
    kilkadziesiąt%

    Nie na 100%

    > i takie sobie z tego tytułu przyznaje podwyżki uposażeń.

    Władza zna także emerycką inflację...

    --

  • 16. Data: 2022-01-27 13:28:53
    Od: trybun <M...@j...cb>

    > "trybun" ssqvra$1hn3$...@g...aioe.org

    > Nie na 100%

    Czyli chwała dla nich, niech num żyjum 1000lat! Jakie to une dobre i
    sprawiedliwe.

    > Władza zna także emerycką inflację...

    W tym szkopuł że udaje że ją zna.