  • 11. Data: 2009-09-02 20:35:29
    Temat: Re: [?] Tani skuter na dojazdy do pracy - jaki wybrać
    Od: PB <p...@b...pl>

    Wed, 02 Sep 2009 08:54:23 +0200, na pl.rec.motocykle, kowal
    napisał(a):

> [...]
    > (9 km po mieście) do 50 cm3. Najlepiej żeby był w miarę tani i się nie psuł. I
    > chociaż pewnie tani skuter nie jest dobry, a dobry skuter nie jest tani, to
    > pomóżcie mi coś wybrać w przedziale cenowym do 3 kpln. Skuter na pewno nie
    > służyłby mi do ścigania się, ani do żadnych sportów ekstremalnych, więc nie
    > musi mieć żadnych bajerów, może to być zwykły, najprostszy model, wystarczy
    > żeby dał się rozpędzić po asfalcie do 50 - 60 kmh. W internecie znalazłem
    > skuter Colliber marki Kingway za przystępną cenę (2200 pln), który na oko by

    Uzywany - nastepujacych marek: Piaggio, Aprilia, Peugeot, Yamaha,
    Benelli, SYM, Honda

    Jak jestes z waw - to polecam:
    http://www.skutery.waw.pl/ - sprowadzaja uzywki, remontuja i
    sprzedaja.

    Możesz też tutaj:
    http://allegro.pl/item727046235_piaggio_vespa_lx_50_
    warszawa_skuteryvespa.html
    Drozej, ale za to jakość i marka. Na zyczenie pomaluja jak chcesz.

    Nie oszczedzaj bez sensu - nie kupuj w markecie byle czego - stracisz
    nerwy, czas i pieniądze.

    Piotr Biegała Warszawa
    Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
    Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

  • 12. Data: 2009-09-02 22:20:41
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    skuter wrote:

    > Użytkownik "kowal" <m...@s...getin.pl> napisał w
    > wiadomości news:33ae.000003d7.4a9e169f@newsgate.onet.pl...
    >
    > a twoim zdaniem jak sprawuje się skuter w warunkach zimowych?:)

    To ja sie wtrace. Zdecydowanie lepiej niz motocykl i zdecydowanie gorzej
    niz samochod. Jezdzilem cala zime skuterem. Dalo rade. Tylko trzeba
    pocwiczyc balansowanie zeby utrzymac pion. Na lodzie troche slabo sie
    skreca :) Poza tym moze jestem zboczony ale duzo lepiej mi sie jedzie w
    czasie sniezycy niz w czasie deszczu. Zima na jednosladzie nie jest taka
    zla. Nie przeszkadzala mi temperatura i opady, przeszkadzaly mi tylko
    letnie opony.

    Ps. Skuter zgodnie z zapowiedziami chinofobow w koncu sie popsul (8 tys.
    km). Spadla mi obejma filtra powietrza i chyba jakiegos syfu nalapal do
    gaznika bo najpierw gasl na niskich obrotach a teraz w ogole nie odpala.

    --
    Honda CM250C
    Benzhou costam sprzedawany jako Magnus Carave.

  • 13. Data: 2009-09-04 22:35:56
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "skuter" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > a twoim zdaniem jak sprawuje się skuter w warunkach zimowych?:)

    Przejezdzilem w swoim czasie kilka moskiewskich zim ruskim skuterem
    Viatka 150cc. Sprawowal sie doskonale i spoko dawal rade nawet przy
    duzych mrozach, czasem mial tylko poranny klopot z odpaleniem jak bylo
    bardzo zimno, ale pare minut kopania i ruszal jak burza.

    Pozdrawiam, Leszek

  • 14. Data: 2009-09-04 22:38:06
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Asmodeusz" <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl> napisał w
    wiadomości news:h7mr3t$n9s$1@news.onet.pl...

> [...]
    do
    > gaznika bo najpierw gasl na niskich obrotach a teraz w ogole nie

    Ja mysle ze nie tyle z powodu iz chinski ile z powodu ze wlasciciel o
    niego nie zadbal i w pore nie naprawil.
    Chinole nie sa ostatnio takie zle, ale dbac o nie trzeba i przylozyc sie
    do konserwacji i przegladow.

    pozdrawiam, Leszek

  • 15. Data: 2009-09-04 22:39:40
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PB" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > sprowadzaja uzywki, remontuja i
    > sprzedaja.

    To uzywki sprowadzaja czy padaki do remontu ?
    Bo porzadnym uzywkom robi sie tylko porzadny przeglad i OK.

    Pozdrawiam, Leszek