  • 1. Data: 2022-07-28 10:54:40
    Temat: Jaki starter dla dziecka?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wiek powiedzmy komunijny.
    Ma być tanio i jak najdłużej połączenia przychodzące.

  • 2. Data: 2022-07-28 16:49:12
    Temat: Re: Jaki starter dla dziecka?
    Od: Olo <j...@w...pl>

    Popełniasz ten sam błąd co większość rodziców, chcesz mieć stałą
    możliwość dodzwonienia się do dziecka a sedno sprawy jest w tym że to
    dziecko powinno mieć możliwość dzwonienia do kolegów, koleżanek,
    rodziców, rodzeństwa, dziadków itp. A dlaczego? bo inni (koledzy,
    koleżanki) mogą dzwonić gdzie chcą, to i ono by chciało. Do tego nadal
    modne jest wśród małolatów wysyłanie sms (tysiące!!!).
    W trosce o bezpieczeństwo dziecka zasadne zaś by było posiadanie w
    telefonie pakietu internetowego i włączenie na stałe lokalizacji telefonu.

    Olo

  • 3. Data: 2022-07-28 18:02:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 28 Jul 2022 10:54:40 +0200, ąćęłńóśźż wrote:
    > Wiek powiedzmy komunijny.
    > Ma być tanio i jak najdłużej połączenia przychodzące.

    Virgin Mobile.

    Ale zaraz zacznie dzwonic po kolegach i kolezankach, wiec pomysl
    raczej o nolimit z internetem.
    Tez moze byc VM, ale to juz ~30zl/mc, i konkurencja wieksza.

    J.

  • 4. Data: 2022-07-29 01:59:38
    Od: reklama <r...@n...nbvg>

    W dniu 28.07.2022 o 10:54, ąćęłńóśźż pisze:
    > Wiek powiedzmy komunijny.
    > Ma być tanio i jak najdłużej połączenia przychodzące.

    lajt mobile (zasięg Plus)
    pakiety na kartę 16zł, 18zł, 20zł
    nielimitowane rozmowy, sms, mms
    internet 1GB, 4GB, 10GB
    rok ważności konta po doładowaniu za min 10 zł.

  • 5. Data: 2022-07-29 07:24:28
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    W dniu 28.07.2022 o 10:54, ąćęłńóśźż pisze:
    > Wiek powiedzmy komunijny.
    > Ma być tanio i jak najdłużej połączenia przychodzące.

    Ja bym sugerował abonament w Virgin. 15 do 30 zł na miesiąc zależnie od
    zużycia internetu (1 zł za 1 GB). Rozmowy i SMSy bez limitu.

  • 6. Data: 2022-07-29 18:42:58
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W czym Virgin lepsze od njumobile (wykraczając poza temat dziecka)??

    -----

  • 7. Data: 2022-07-29 21:11:19
    Od: reklama <r...@n...nbvg>

    W dniu 29.07.2022 o 07:24, mirekc pisze:
    > Ja bym sugerował abonament w Virgin.

    W Virgin nadal są pakiety na kartę MINI3 i MINI9 a z nimi pakiety
    internetu za "półdarmo". 1GB - 1zł

  • 8. Data: 2022-08-04 08:52:02
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 28.07.2022 o 10:54, ąćęłńóśźż pisze:
    > Wiek powiedzmy komunijny.
    > Ma być tanio i jak najdłużej połączenia przychodzące.

    a2mobile 19,90 za nielimitowane wszystko (sms, mms, stacjonarne, komórkowe oraz 20GB)

  • 9. Data: 2022-08-04 08:56:06
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 04.08.2022 o 08:52, m4rkiz pisze:
    > a2mobile 19,90 za nielimitowane wszystko (sms, mms, stacjonarne, komórkowe oraz
    20GB)

    a do odbierania orange 'konto wazne rok' albo play 'odNowa' bez terminu ważności,
    wymagane
    jedno płatne połączenie\sms miesięcznie albo kasują 3 złote

  • 10. Data: 2022-08-04 09:03:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2022-08-04 o 08:52, m4rkiz pisze:

    > a2mobile 19,90 za nielimitowane wszystko (sms, mms, stacjonarne,
    > komórkowe oraz 20GB)

    Za 19,90zł jest 10gb (potem lejek).

    --
    Liwiusz