  • 1. Data: 2021-12-09 10:13:47
    Temat: Odczyt danych (skasowane sms ,kontakty) z karty SIM
    Od: djdjd <s...@d...pl>

    Ktoś coś wie na temat jak to zrobić ?

    Specjalistyczny program z dedykowanym czytnikiem za 450zł jaki ktoś
    sprzedaje w internecie pomijam bo to tylko dla zabawy.

    Dane są na tej karcie bo była używana ok 2003r (w tych latach komórki
    pisały tylko na SIM) ale sms są oznaczone jako skasowane i telefony ich
    nie widzą.

    Jest jakiś sposób na wyjęcie pliku z SIM zwykłym tanim czytnikiem np
    phoenix?

  • 2. Data: 2021-12-09 14:29:25
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Thu, 9 Dec 2021 10:13:47 +0100, djdjd napisał(a):

> [...]
    > nie widzą.
    >
    > Jest jakiś sposób na wyjęcie pliku z SIM zwykłym tanim czytnikiem np

    Jeśli phoenix to: simscan, woronscan.

  • 3. Data: 2021-12-10 09:52:23
    Od: djdjd <s...@d...pl>

    W dniu 2021-12-09 o 14:29, dantes pisze:
    > Dnia Thu, 9 Dec 2021 10:13:47 +0100, djdjd napisał(a):
    >

    > Jeśli phoenix to: simscan, woronscan.

    Dzięki za info. Simscan zrobił co trzeba :)

  • 4. Data: 2021-12-12 21:51:15
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ile ich tam się mieściło na SIM?

    -----

  • 5. Data: 2021-12-13 00:28:54
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <...@...pl> napisał w wiadomości
    >Ile ich tam się mieściło na SIM?

    Mam kartę, gdzie wchodzi 30 standardowych (Orange). Wystarczy polski znaczek
    lub "wyróżnienie" (plaga dzisiejszych SMS-ów) i znacznie mniej.
    Chyba zależy od karty i od którego była operatora.

    Arek

  • 6. Data: 2021-12-13 13:46:56
    Od: Personalidade Onisciente <p...@l...net.invalid>

    Arek wrote...
    > Chyba zależy od karty i od którego była operatora.

    Do końca 2015 roku do ? 20, po ? 250 (niewiele zależne od
    dostawcy, jeśli nie wciska staroci z lamusa).

    --
    Personalidade Onisciente

    ?

  • 7. Data: 2021-12-13 15:42:42
    Od: djdjd <s...@d...pl>

    W dniu 2021-12-12 o 21:51, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ile ich tam się mieściło na SIM?
    >

    > -----

    Na moich kartach co je odczytywałem

    era z przed 2000r 100 kontaktów i 15 sms

    na karcie plusa z 2002r 255 kontaktów i 20 sms.