  • 1. Data: 2022-12-25 09:29:02
    Temat: Telefon do 1000zł
    Od: trybun <M...@j...cb>

    Macie telefony w takim przedziale cenowym i moglibyście polecić? W sumie
    zależy mi tylko na dobrej jakości audio do rozmów i żeby miał diodę
    powiadomień.

  • 2. Data: 2022-12-25 09:40:07
    Temat: Re: Telefon do 1000zł
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 25.12.2022 o 09:29, trybun pisze:
    > Macie telefony w takim przedziale cenowym i moglibyście polecić? W sumie
    > zależy mi tylko na dobrej jakości audio do rozmów

    nie widzę między telefonami różnicy w dźwięku od lat, no chyba że kompletny chinol

    > i żeby miał diodę powiadomień.

    tej też już od ładnych paru lat nie widziałem, zniknęła w momencie kiedy ekran zaczął

    zajmować cały przód

    w amoledach zresztą niespecjalnie ma sens

  • 3. Data: 2022-12-26 09:07:47
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 25.12.2022 o 09:40, m4rkiz pisze:

    > nie widzę między telefonami różnicy w dźwięku od lat, no chyba że
    > kompletny chinol

    W sumie to jedyny słaby punkt mojego fona, czyli Moto g7 Power, głośnik
    w trybie głośnym mocno zniekształca głos.

    > tej też już od ładnych paru lat nie widziałem, zniknęła w momencie
    > kiedy ekran zaczął zajmować cały przód
    >
    > w amoledach zresztą niespecjalnie ma sens

    Diodkę mogliby umieścić gdziekolwiek. Co z tymi amoledami, w nich nie ma
    potrzeby widzieć czy ktoś dzwonił, bateria na wyczerpaniu itd bez brania
    telefonu do ręki?

  • 4. Data: 2022-12-26 23:52:49
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 26.12.2022 o 09:07, trybun pisze:
    > W sumie to jedyny słaby punkt mojego fona, czyli Moto g7 Power, głośnik
    > w trybie głośnym mocno zniekształca głos.

    a to już nieco inna sprawa

    > Diodkę mogliby umieścić gdziekolwiek. Co z tymi amoledami, w nich nie ma
    > potrzeby widzieć czy ktoś dzwonił, bateria na wyczerpaniu itd bez brania
    > telefonu do ręki?

    w nich można załączyć każdy pixel osobno - bez podświetlenia, bo go nie ma, więc
    dokładanie osobnej diody mija się z celem

  • 5. Data: 2022-12-27 11:32:17
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 26.12.2022 o 23:52, m4rkiz pisze:

    > a to już nieco inna sprawa

    > w nich można załączyć każdy pixel osobno - bez podświetlenia, bo go
    > nie ma, więc dokładanie osobnej diody mija się z celem

    Nie wiem czy dobrze rozumiem, można sobie gdzieś w opcjach ustawić
    migotanie pojedynczych pixeli na ekranie w ramach powiadomień?

  • 6. Data: 2022-12-27 13:10:07
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 27.12.2022 o 11:32, trybun pisze:
    > Nie wiem czy dobrze rozumiem, można sobie gdzieś w opcjach ustawić
    > migotanie pojedynczych pixeli na ekranie w ramach powiadomień?

    w samsungu raczej tekst, ikonkę czy dziwne obwódki ekranu, nie wiem co oferują
    alternatywne programy bo się nie wgłębiałem

    ale widzę że jednak zapotrzebowanie jest
    https://www.androidauthority.com/smartphone-notifica
    tion-led-return-3120909/

  • 7. Data: 2022-12-28 00:33:12
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 27.12.2022 o 13:10, m4rkiz pisze:

> [...]
    > oferują alternatywne programy bo się nie wgłębiałem
    >
    > ale widzę że jednak zapotrzebowanie jest

    Ślepy to nie głuchy. Od chuja programów co przypominają. Wolę te
    programy bo nie muszę patrzeć i działają z daleka, czyli mają większy
    zasięg :]

    Noale TRYBIK to megaignorant więc mu mózgu nie przestawisz na prawidłowy :]
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 8. Data: 2022-12-28 09:51:47
    Od: trybun <M...@j...cb>

> [...]
    > oferują alternatywne programy bo się nie wgłębiałem
    >
    > ale widzę że jednak zapotrzebowanie jest

    No pewnie że jest, lekko o 3/4 mniej łapania za telefon.

  • 9. Data: 2022-12-29 12:47:25
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Osobna dioda powinna być usytuowana w innym miejscu, a nie na frontowej ściance tej z
    ekranem.

    -----