  • 1. Data: 2022-12-30 11:31:35
    Temat: Nieodebrane polaczenie, oddzwanianie przez What's App
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czasem mam nieodebrane połączenia tel. z zagranicy (zwykle UE), jednakże nie widzę
    prostego sposobu, aby na taki numer oddzwonić
    przez What's App (bo taryfa tel. droga na numery zagraniczne) - czy muszę w What's
    App przed oddzwonieniem koniecznie dodać kontakt
    (osobę), czy nie da się po prostu przez What's App "zadzwonić" na numer tel. bez
    wprowadzonego kontaktu?

  • 2. Data: 2022-12-31 16:56:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 30 Dec 2022 11:31:35 +0100, ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    App przed oddzwonieniem koniecznie dodać kontakt
    > (osobę), czy nie da się po prostu przez What's App "zadzwonić" na numer tel. bez

    WhatsApp lubi kontakty.

    Ale przede wszystkim - druga strona musi uzywac WA, a to nie jest
    obowiązkowe.

    J.

  • 3. Data: 2023-01-01 02:27:19
    Od: Grzexs <g...@w...plx>

    > Czasem mam nieodebrane połączenia tel. z zagranicy (zwykle UE), jednakże
    > nie widzę prostego sposobu, aby na taki numer oddzwonić przez What's App
    > (bo taryfa tel. droga na numery zagraniczne) - czy muszę w What's App

    Lepiej użyj Signala.
    --
    Grzexs

  • 4. Data: 2023-01-01 21:11:56
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2022-12-30 o 11:31, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > przed oddzwonieniem koniecznie dodać kontakt (osobę), czy nie da się po
    > prostu przez What's App "zadzwonić" na numer tel. bez wprowadzonego

    Nie oddzwaniaj.
    Jeśli kocha, to zadzwoni jeszcze raz później.