  • 1. Data: 2021-09-13 10:22:53
    Temat: Telefon nie zapisuje hasła do Wi-Fi
    Od: universis <u...@w...pl>

    Telefon to Samsung Gt-S6312. Telefon widzi sieci Wi-Fi, ale jak usiłuję się połączyć
    z swoim routerem to niestety, ale nie pojawia się formółka "Połączono", a telefon
    zapisuje to tak: "Security. Saved".
    Inne telefony i laptopy łączą się z routerem bezproblemowo.
    Na routerze nie ma też żadnych restrykcji np. przy pomocy numerów MAC.
    Na pewno nie są to złe ustawienia telefonu. W związku z czy. mam pytania:

    1. Czy można to hasło jakoś ręcznie zapisać w systemie telefonu ?

    2. Czy można zmodyfikować tym hasłem Firmware do tego telefonu i takie
    zainstalować na telefonie ?

  • 2. Data: 2021-09-13 11:41:25
    Temat: Re: Telefon nie zapisuje hasła do Wi-Fi
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 13 Sep 2021 01:22:53 -0700 (PDT), universis wrote:
> [...]
    > Na pewno nie są to złe ustawienia telefonu. W związku z czy. mam pytania:
    >
    > 1. Czy można to hasło jakoś ręcznie zapisać w systemie telefonu ?

    Wez na ustawieniu tego wifi kliknij "zapomnij", zrestartuj telefon, i
    sprawdz jeszcze raz. Ewentualnie jeszcze zmien haslo na routerze,
    unikajac dziwnych znakow.

    A potem zostaje reset telefonu.

    J.

  • 3. Data: 2021-09-13 12:27:33
    Od: universis <u...@w...pl>

    poniedziałek, 13 września 2021 o 11:41:29 UTC+2 J.F napisał(a):
    [..]
    > Wez na ustawieniu tego wifi kliknij "zapomnij", zrestartuj telefon, i
    > sprawdz jeszcze raz. Ewentualnie jeszcze zmien haslo na routerze,
    > unikajac dziwnych znakow.
    >
    > A potem zostaje reset telefonu.

    Zanim tu napisałem to opcję "zapomnij" robiłem kilkanascie razy, to samo z resetem
    telefonu
    który to robiłem zarówno miękki jak i twardy. Jedyna szansę upatruję albo w edycji na
    "żywym"
    systemie, albo w edycji Firmware który to posiadam.

  • 4. Data: 2021-09-13 14:55:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 13 Sep 2021 03:27:33 -0700 (PDT), universis wrote:
> [...]
    na "żywym"
    > systemie, albo w edycji Firmware który to posiadam.

    No coz, telefony zasadniczo sie lacza z prawie kazdym
    routerem/accesspointem wifi.

    Wiec albo masz cos skopane w tym routerze, albo w telefonie.

    Ustawienia fabryczne routera zrobic?

    Czy juz grzebales w firmware telefonu ...

    J.

  • 5. Data: 2021-09-13 22:43:18
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-09-13 o 10:22, universis pisze:
> [...]
    > Na pewno nie są to złe ustawienia telefonu. W związku z czy. mam pytania:
    >
    > 1. Czy można to hasło jakoś ręcznie zapisać w systemie telefonu ?

    Z tego co wiem to pierwszy raz trzeba wpisać hasło takie jakie masz w
    routerze.
    Nie pokazuje się okienko podaj hasło?
    Jak wpiszesz poprawnie hasło to telefon powinien połączyć i hasło
    powinno być zapamiętane.

    --
    animka

  • 6. Data: 2021-09-14 00:24:56
    Od: universis <u...@w...pl>

    poniedziałek, 13 września 2021 o 22:43:33 UTC+2 Animka napisał(a):
> [...]
    > routerze.
    > Nie pokazuje się okienko podaj hasło?
    > Jak wpiszesz poprawnie hasło to telefon powinien połączyć i hasło

    Ja już wpisywałem to hasło sam nie wiem ile razy, ale będzie ponad setka i nie łączy.

    Router - 2 tygodnie temu zmieniłem dostawcę internetu i z nim router i też jest to
    samo.

  • 7. Data: 2021-09-14 19:38:14
    Temat: Re: #?teleSraj nie zapisuje hasła do Wi-Fi
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 14.09.2021 o 03:12, Personalidade Onisciente pisze:
    > universis wrote...
    >

    > Aktywuj odbiór gnss (w teleSraju).
    >
    > Zainstaluj aplikację...
    >
    > http://bit.ly/3kaHohf
    >
    > obsługującą WPS (bez reklamy i bezpłatna);
    >
    > uruchom aplikację, uruchom WPS rządanie,
    >
    > WPS wystartuj w trasowniku (jevv: router).
    >
    > Po znalezieniu wspólnego protokołu nastąpi
    > połączenie ustrojstw z zapamiętaniem klucza
    > WPA (w teleSraju).

    Wszycsy wiemy, że masz nasrane w głowie, nie musisz się tym chwalić.

    --
    Czarek

  • 8. Data: 2021-09-15 23:00:35
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-09-14 o 00:24, universis pisze:
> [...]
    łączy.
    > Router - 2 tygodnie temu zmieniłem dostawcę internetu i z nim router i też jest to

    Zadzwoń do swojego dostawcy internetu i zapytaj jakie masz hasło.
    Ponadto zajrzyj na stronę internetową swojego routera i zobacz co tam
    się dzieje. Może tam jest inne hasło.

    --
    animka

  • 9. Data: 2021-09-19 09:43:35
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 13 Sep 2021 01:22:53 -0700 (PDT), universis <u...@w...pl>
    wrote:
    > 1. Czy można to hasło jakoś ręcznie zapisać w syst
    > emie telefonu ?

    Na starych Androidach w niektórych dystrybucjach telefonów był błąd w
    wifiitils, które psuły plik z ustawieniami sieci, co m.in. objawiało
    się niezepamiętywaniem haseł. Bez aktualizacji nic z tym nie zrobisz,
    możesz spróbować reset do ustawień fabrycznych ale problem po czasie
    wróci.

    --
    Marek