  • 1. Data: 2021-09-11 21:43:20
    Temat: zaraz mnie coś trafi
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Moją pracę zasłonił drapacz chmur. Od tego czasu zapomnij o internecie.
    LTE znika wskakuje H lub nawet E oraz emergency only.

    sieć gifgaff

    https://en.wikipedia.org/wiki/Giffgaff

    Jak wyjdę z budynku następuje cudowne ozdrowienie.

    W metrze laski buszują po fejsie aż miło.
    U mnie jedna kreska. hmm może przeglądają offline ;)
    co pobrały na powierzchni.

    Telefon nigdy nie upadł J5 2017 DS

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 2. Data: 2021-09-12 09:56:37
    Temat: Re: zaraz mnie coś trafi
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W sobotę, 11.09.2021 o 21:43, PiteR napisał:

> [...]
    >
    > Jak wyjdę z budynku następuje cudowne ozdrowienie.
    >
    > W metrze laski buszują po fejsie aż miło.
    > U mnie jedna kreska. hmm może przeglądają offline ;)

    Bidzie zawsze wiatr w oczy. Trzeba było spytać te laski
    na czym buszują, to byś nie płakał nad bida-Samsungiem.

  • 3. Data: 2021-09-12 11:13:27
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1advcne3rqjmr$.15qyeft25h075.dlg@40tude.net>
    user Collie pisze tak:

    > Bidzie zawsze wiatr w oczy. Trzeba było spytać te laski
    > na czym buszują, to byś nie płakał nad bida-Samsungiem.

    znowu się zerwał z łańcucha

    przy okazji

    Czy związek pan-pies nadal jest zaliczany w podręcznikach
    jako choroba psychiczna? Bo trzeba mieć coś z łbem żeby sobie do domu
    wziąć obowiązek, szczekanie i jeszcze wyprowadzać i żarcie kupować.
    Tylko mentalne nygusy mają czas wolny na takie rzeczy.

    k. kto by mnie zmusił rano przed pracą wyprowadzać psa.

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 4. Data: 2021-09-12 11:18:31
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-09-12 o 11:13, PiteR pisze:

    > Tylko mentalne nygusy mają czas wolny na takie rzeczy.
    >
    > k. kto by mnie zmusił rano przed pracą wyprowadzać psa.

    Po co pracować mając psa?

  • 5. Data: 2021-09-12 11:32:19
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:613dc5e6$0$25418$65785112@news.neostrada.pl>
    user cef pisze tak:

    > Po co pracować mając psa?

    na żarcie i na weterynarza.

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 6. Data: 2021-09-12 11:37:08
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-09-12 o 11:32, PiteR pisze:
    > in <news:613dc5e6$0$25418$65785112@news.neostrada.pl>

    > na żarcie i na weterynarza.

    Na utrzymanie psa pracują zatrudnieni ludzie.

  • 7. Data: 2021-09-12 16:39:52
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Ja używam tanich albo starych telefonów.

    Jak miałem problemy to przez zasięg a nie urządzenie.

    Sprawdź inną sieć.

    A.... że będzie drożej... ;-)

  • 8. Data: 2021-09-13 05:34:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 11 Sep 2021 20:43:20 +0100, PiteR napisał(a):
    > Moją pracę zasłonił drapacz chmur. Od tego czasu zapomnij o internecie.
    > LTE znika wskakuje H lub nawet E oraz emergency only.

    Zamow paru arabskich terrorystow :-)

    > sieć gifgaff
    >
    > https://en.wikipedia.org/wiki/Giffgaff
    >
    > Jak wyjdę z budynku następuje cudowne ozdrowienie.

    no coz, ciekawe - drapacz zaslania dokladnie tylko twoj budynek,
    czy twoja praca tez dobrze ekranowana.

    > W metrze laski buszują po fejsie aż miło.

    A Ty nie ?

    > U mnie jedna kreska. hmm może przeglądają offline ;)
    > co pobrały na powierzchni.
    >
    > Telefon nigdy nie upadł J5 2017 DS

    Pogadaj z laskami. W metrze moga byc male BTS ... a moze wifi?

    bo jak nie telefon ... to zmienic siec, tylko jak rozumiem - nie na
    O2.

    J.

  • 9. Data: 2021-09-13 05:35:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 12 Sep 2021 10:13:27 +0100, PiteR napisał(a):
    > in <news:1advcne3rqjmr$.15qyeft25h075.dlg@40tude.net>

    > znowu się zerwał z łańcucha

    Ale dobrze pisze - jesli laski buszuja, a ty nie ... to moze jednak
    telefon.

    J.

  • 10. Data: 2021-09-13 06:26:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > Tylko mentalne nygusy mają czas wolny na takie rzeczy.
    >
    > k. kto by mnie zmusił rano przed pracą wyprowadzać psa.

    Pies :-)

    Albo sam bys sie zmusil, gdyby pies narobil na dywan,
    a przeciez to nie jego wina :-)

    J.