  • 1. Data: 2015-03-13 12:37:02
    Temat: Telespamerzy - pozdrawiam was :P B <====8
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Pewnie niektórzy kojarzą numer 616279900, na który oczywiście, oddzwonić
    nie można.
    Dziś rano - dwa telefony, jednego chyba nie odebrałem, dzwonili (o, znów
    właśnie, jak to piszę, odpowiedziałem "proszę już nie dzwonić, nie przyjmuję
    spamów"), pierwszy raz o ósmej rano, jak dopiero załapałem porządniejszy sen
    po nocnym klepaniu w komputer, drugi raz napikałem im DTMF-em jakieś 2
    godziny później, to trzeci raz drrryń, komórka. Podaję wszystkim numer - 660
    611 001, Tmobile. Pani przedstawiła się nazwiskiem Demetruk i spytała, "Czy
    rozmawiam z panem Nowak?" Kiedyż te pipy się nauczą, że męskie nazwiska,
    nawet obcokrajowców, w języku polskim ODMIENIA SIĘ. Więc, z PANIĄ Nowak, ale
    z PANEM NOWAK_IEM_!. Gdy zaspany potwierdziłem "no tak", pani natychmiast
    się rozłączyła.
    I chyba teraz zadzwoniła znów, nie dałem dojśc do głosu, aby nie stracić
    wątku newsa. I ja tym razem się rozłączyłem, obmyślam co powiedzieć, jak
    zadzwonią znów. Telefon jest prywatny, więc nie mam najmniejszego obowiązku
    rozmawiać z kim rozmawiać nie chcę. A nie wiem, ilu dzwoniących wie, że mam
    identyfikację na stacjonarnym. Na branzlofonie Sferii blokuję sobie numery
    na czarnej liście w aparacie i o fakcie zadziałania blokady dowiaduję się
    dopiero, jak przejrzę listę połączeń, jakie to ciche i wygodne!

    --
    Biorę udział w projekcie SamKnows, jeśli masz szybkie łacze i chcesz
    dołączyć, kliknij obok... I participate in the SamKnows project, if you

  • 2. Data: 2015-03-13 13:08:33
    Temat: Re: Telespamerzy - pozdrawiam was :P B <====8
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    ACMM-033 napisało:

    > Pani przedstawiła się nazwiskiem Demetruk i spytała,

    Jakaś wysokowydajna jest ta pani. Do mnie też dzwoniła.

> [...]
    > Na branzlofonie Sferii blokuję sobie numery na czarnej liście w aparacie
    > i o fakcie zadziałania blokady dowiaduję się dopiero, jak przejrzę listę

    Jeśli ma się numer stacjonarny przeniesiony do Halonetu, to tam można
    przez WWW ustawić czarną listę numerów. Dzwoniący usłyszy komunikat
    operatora, że abonent sobie nie życzy z nim gadać. Bardzo dobra praktyka,
    tak powinno być w każdej sieci.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2015-03-13 14:10:36
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "ACMM-033" <v...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Biorę udział w projekcie SamKnows, jeśli masz szybkie łacze i chcesz
    > dołączyć, kliknij obok... I participate in the SamKnows project, if you

    Niestety jest problem z Orange aka TPSA. Mam włączoną blokadę połączeń
    anonimowych a jednak spamerzy do mnie dzwonią z numerów które się nie
    wyświetlają bo dzwonią z internetu. Jeśli mam blokadę polączeń anonimowych/
    bez prezentacji numeru to powinno blokować wszystkie. Reklamacje nic nie
    dają bo twierdzą że wszystko działa poprawnie.
    Specjalnie musiałem sobie kupić Blocker który się wpina między gniazdko a
    telefon i teraz mam święty spokój z spameram dzwoniącymi z poznania itd. Bo
    jak tylko taki zadzwoni daję go na czarną listę. Mjejsca jest dużo bo chyba
    1000-1500 numerów. Szkoda tylko że mam starszy model i ten Blocker nie
    blokuje też numerów bez prezentacji.

  • 4. Data: 2015-03-15 17:57:31
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

> [...]
    > przez WWW ustawić czarną listę numerów. Dzwoniący usłyszy komunikat
    > operatora, że abonent sobie nie życzy z nim gadać. Bardzo dobra praktyka,

    Z ogromną chęcią powitałbym takie coś w swoich numerach. Na razie nie mogę
    ich przenieść, bo są na lojalce jeszcze ponad rok, ale, jakby aparat robił w
    linię krótki "przytyk", to mogło by być... Choć z pewnością lepiej u opa
    zablokować, bo wtedy przy zmianie aparatu nie musiałbym wszystkiego wbijać
    od nowa.

  • 5. Data: 2015-03-15 18:10:52
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    ACMM-033 napisało:

> [...]
    > zablokować, bo wtedy przy zmianie aparatu nie musiałbym wszystkiego wbijać

    A dzwonienie z tych numerów ma jakieś uciążliwe limity, które łatwe
    przekroczyć? Bo może da się przekierować do wzmiankowanej firmy i tam
    robić selekcję? Utrzymanie numeru kosztuje złotówke rocznie, więc nie
    problem.

    Jarek

    --
    Komu dzwonią, temu dzwonią
    Mnie nie dzwoni żaden dzwon

  • 6. Data: 2015-03-15 22:17:56
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > A dzwonienie z tych numerów ma jakieś uciążliwe limity, które łatwe

    Lojalka jest.

    > przekroczyć? Bo może da się przekierować do wzmiankowanej firmy i tam
    > robić selekcję? Utrzymanie numeru kosztuje złotówke rocznie, więc nie
    > problem.

    Nie chciałbym zanadto kombinować, coby to nie poszło gdzieś w maliny, jak
    się zapomnę z ustawieniem czy skasowaniem ustawienia czegoś, chodzi o to
    przekierowanie.
    To już niech stoi ten aparat, najwyżej gdzieś w szafie i obsługiwało by się
    go tylko przy zmianie zawartości jego listy. Hmm... to caller ID i jego
    lista, za ile tam... 30 PLN? Cholercia, to może tak?