  • 1. Data: 2015-02-20 12:49:00
    Temat: Uchwyt
    Od: Tata <k...@k...pl>

    Mam smartfon i chciałbym zamontować go do uchwytu samochodowego na
    przednią/tylną szybę, żeby móc nagrywać trasę po której porusza się
    samochód. Przeglądane w sklepach i punktach z telefonami uchwyty dla
    smartfonu, zasłaniają obiektyw aparatu i uniemożliwiają nagrywanie.
    Dodatkowo smartfon opierałby się o górną krawędź szyby, co
    uniemożliwiłoby ustawienie kąta "patrzenia". Ewentualne nagrywanie "do
    góry nogami" jest nie wygodne, bo przy odtwarzaniu trzeba by obrabiać
    cyfrowo nagranie, lub "stawać na głowie" żeby oglądać nagranie.
    Rejestratory samochodowe mam i problem dotyczy tylko mocowania
    smartfonu. Jakie uchwyty byłyby przydatne dla mnie i gdzie można je
    nabyć? Może inne pomysły co do mocowania?

    Z poważaniem
    MJ