  • 11. Data: 2010-05-17 11:28:26
    Temat: Re: Telewizja na kartę HD
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxx>

    > no nie wiem, jednym z najtańszych na rynku z dekoderów hd to ariva 100e,
    > w cenie ok 270, ale nie ma pvr ready.

    Nie ma??? a 100 też nie ma? Przecież mozna nagrywac na zewnętrzne nośniki
    podłączone pod usb.

    > jak i pakietów dość
    >
    > to kup arive, będziesz jedno i drugie

    Jeszcze niewiadomo, czy karty TNK HD nie będą parowane z dekoderem, jak w
    przypadku n.

    Jingiel

  • 12. Data: 2010-05-17 11:39:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > bo jest przygotowany dla innego odbiorcy.

    Przecież to właśnie napisałem w pierwszym poście.

  • 13. Data: 2010-05-17 11:39:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <x...@x...xxx> napisał w wiadomości

    > Nie wszyscy oglądają chałę pod nazwą polska liga.

    Tak, a najwięcej do powiedzenia w temacie, jak zwykle mają głupole, którzy
    nie mają pojęcia o czym piszą.

  • 14. Data: 2010-05-17 11:42:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "SW3" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
    Dnia 17-05-2010 o 11:19:44 Cavallino <c...@k...pl>
    napisał(a):

    > cena zarówno sprzętu jak i pakietów dość wygórowana w stosunku do
    > zawartości

    >No nie powiedział bym. Gdzie masz tyle kanałów HD za taką cenę?

    Ja się nie brandzluję ilością kanałów HD czy 3D, tylko ilością pozycji
    programowych które byłby skłonny oglądać na danym kanale.
    W danym pakiecie TnK nie ma ich zbyt dużo niestety.

  • 15. Data: 2010-05-17 11:43:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <x...@x...xxx> napisał w wiadomości news:

    > Jeszcze niewiadomo, czy karty TNK HD nie będą parowane z dekoderem, jak w
    > przypadku n.

    W takim przypadku akurat sprzedawanie dekoderów na własność byłoby chyba
    nielogiczne.
    Choć z drugiej strony - głupi lud wszystko kupi.

  • 16. Data: 2010-05-17 11:43:35
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Jingiel pisze:
    > Nie ma??? a 100 też nie ma? Przecież mozna nagrywac na zewnętrzne
    > nośniki podłączone pod usb.

    sorrki, patrzyłem na tylny panel, a usb dali z przodu

    > Jeszcze niewiadomo, czy karty TNK HD nie będą parowane z dekoderem, jak
    > w przypadku n.

    jaki mieliby powód? choć wszystko jest możliwe, stawiam na to, że nie.
    musieliby rozgraniczyć - same karty sd, lub hd z dekoderem

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 17. Data: 2010-05-17 11:43:58
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    SW3 pisze:

    > No nie powiedział bym. Gdzie masz tyle kanałów HD za taką cenę? Gdzie
    > masz jakiekolwiek kanały HD za taką cenę?

    no jeszcze nie ma

  • 18. Data: 2010-05-17 11:48:47
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:
    > W takim przypadku akurat sprzedawanie dekoderów na własność byłoby chyba
    > nielogiczne.

    niekoniecznie, pc też sprzedaje na własność i ma sparowaną karte

  • 19. Data: 2010-05-17 11:52:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > niekoniecznie, pc też sprzedaje na własność i ma sparowaną karte

    Stąd był mój dopisek pod spodem, który wyciąłeś.

  • 20. Data: 2010-05-17 15:26:15
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxx>

    > Ja się nie brandzluję ilością kanałów HD czy 3D,

    Bo ty się brandzlujesz tylko jednym kanałem, na którym mógłbyś oglądać
    polską ligę. Widzisz, innym ubliżasz, a sam jesteś ograniczony na potęgę. Ja
    np. lubie polską ligę siatkówki, a ty nawet nie wiesz jaką, bo może być
    hokeja, koszykówki, itd :) Egocentryk.

    Jingiel