  • 11. Data: 2013-06-01 19:47:38
    Temat: Re: Telewizor z Androidem z ekranem o przekątnej 40 cali
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "astro" kodb01$k2o$...@p...wsisiz.edu.pl

    > WYDAJE mi sie, ze rozwoj hardware'u pod Androida jest jednak o wiele szybszy, niz
    samych telewizorow.

    > Jeszcze inne rozwiazanie: zakup porzadnego tabletu (pod warunkiem, ze juz wczesniej
    planowalismy zakup tego typu urzadzenia i jest
    > nam ono na prawde potrzebne) z gniazdem HDMI. Koniecznie tez zasilanego z gniazda
    DC, nie portu USB (w niektorych urzadzeniach
    > podlaczenie klawiatury i myszy odcina dostep do zasilania zewnetrznego, przydatnego
    przy dlugiej pracy pod telewizorem). Do tego
    > oczywiscie hub USB.

    Dzięki, ale ja nie chcę włączać dwóch urządzeń -- lecz jedno.

    Problemem nie jest zobaczenie czegoś (tutaj -- programu TV)
    na dużym ekranie ale zobaczenie jak najłatwiejsze. Nie będę
    podłączał tabletu do TV, aby zobaczyć na dużym ekranie
    program TV -- już raczej kupię gazetę z programem TV, bo
    tablet kosztuje 200 pln a gazeta 1 pln tygodniowo, czyli
    za 200 pln mam gazetę na 4 lata, nie licząc odsetek od
    tych 200 pln.

    Co więcej -- wolę mieć dwa ekrany niż jeden, jednak gdybym
    mógł zainstalować aplikację Androidową na TV, zaisntalowałbym.

    Mogę uruchomić na TV przeglądarkę internatową? -- mogę,
    i na tym chyba muszę poprzestać, lub oglądać program TV
    na smartfonie, lub jakoś przystosować aplikację Androidową
    na telewizor oparty o Linuksa, ale nie o Android.

    -=-

    Tak naprawdę interesuje mnie tylko tyle -- czy są duże
    telewizory oparte o Android? Jak rozumiem -- nie ma
    i nie będzie.

    -=-

    A może jest jakiś prosty sposób instalowania aplikacji
    Androidowych na telewizorach Samsunga opartych o (jak
    mniemam) Linuksa, ale nie o Android?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2013-06-01 19:59:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "$heikh el $hah" 51aa3314$0$1254$6...@n...neostrada.pl

    > A nie lepiej małego netbooka? W końcu ile wynosi średnia ilość godzin przed TV? Ja
    do wzoru od siebie mogę dołożyć cyfrę 0.
    > Jak dla mnie tablety to w większości przypadków moda.

    Biorąc pod uwagę zawodność i użyteczność -- netbook raczej odpada.

    Tablet z Androidem oferuje masę dobrego oprogramowania i jest niemal
    niezawodny, podczas gdy z netbookiem są problemy, oprogramowanie na
    Windows jest słabej jakości i użyteczności (pomijając Płatnika itp.
    polityczne programy) a i wagowo/masowo tablet jest lepszy od netbooka.
    Także klawiatura dotykowa to wg mnie (dla wielu to wada) zaleta.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2013-06-02 00:07:16
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

> [...]
    > niezawodny, podczas gdy z netbookiem są problemy, oprogramowanie na
    > Windows jest słabej jakości i użyteczności (pomijając Płatnika itp.

    Oczywiście machnąłem literówkę. Netbooka sam bym nie kupił. Chodziło mi
    o małego notebooka. Takiego do 14". Darmowego oprogramowania jest masa.
    Z audio & video używam np. foobara2000 i VLC media playera.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 14. Data: 2013-06-02 00:09:36
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

> [...]
    > tablet kosztuje 200 pln a gazeta 1 pln tygodniowo, czyli
    > za 200 pln mam gazetę na 4 lata, nie licząc odsetek od

    A zastanowiłeś się, o ile taki telewizor byłby droższy od zwykłego?

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 15. Data: 2013-06-02 00:21:45
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    Dalej nie wiem co Ty chcesz uzyskać. Coś chyba jak zajączek ciastko ze
    śledziem
    > Dzięki, ale ja nie chcę włączać dwóch urządzeń -- lecz jedno.
    oczywiście że jedno. włączasz pilotem TV, w którego port HDMI masz
    wetknięty "pen" z androidem. Za 30 sekund na hdmi masz pulpit androida
    (...)
    > Tak naprawdę interesuje mnie tylko tyle -- czy są duże
    > telewizory oparte o Android? Jak rozumiem -- nie ma
    > i nie będzie.
    załóżmy że ktoś Ci je wyprodukuje. jak mają wyglądać/Działać?
    Bo ja dalej nie kumam? Mam w kuchni radio, i wciskam przycisk, zanim go
    zwolnie - słucham rmf. mam też "radio z adroidem" Nazywa się sony
    erikson arc. włączam go, trwa to prawie minute. widzę pulpit androida.
    klikam ikonkę radia - mieli się i po chwili słyszę rmf.
    > A może jest jakiś prosty sposób instalowania aplikacji
    > Androidowych na telewizorach Samsunga opartych o (jak
    > mniemam) Linuksa, ale nie o Android?
    tak, w przybliżeniu masz rozwiązanie:
    http://infobot.pl/r/2e0k
    ToMasz

  • 16. Data: 2013-06-02 02:51:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "$heikh el $hah" 51aa7097$0$1246$6...@n...neostrada.pl

    > Oczywiście machnąłem literówkę. Netbooka sam bym nie kupił. Chodziło mi o małego
    notebooka. Takiego do 14". Darmowego
    > oprogramowania jest masa.
    > Z audio & video używam np. foobara2000 i VLC media playera.

    Literówka nic nie zmienia. Na smartfonie bez trudu ;) odtwarzam wszelkie
    znane mi (z netu i spoza netu) filmy. Bez trudu z przymrużeniem oka -- bo
    smartfon jest za słaby sprzętowo na wyświetlanie filmów w zbyt dużej
    rozdzielczości, ale szybszy tablet (dwurdzeniowy czy czterordzeniowy)
    z szybszym CPU (i GPU także znacząco szybszym?) obsłuży chyba bez trudu
    każdy możliwy film.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2013-06-02 03:01:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ToMasz" 51aa73f7$0$1247$6...@n...neostrada.pl

    > oczywiście że jedno. włączasz pilotem TV, w którego port HDMI
    > masz wetknięty "pen" z androidem. Za 30 sekund na hdmi masz
    > pulpit androida
    > (...)

    Pomyślę i o tym.

    > załóżmy że ktoś Ci je wyprodukuje. jak mają wyglądać/Działać?
    > Bo ja dalej nie kumam? Mam w kuchni radio,

    Netowe? Bo zwykłe radio w smartfonie też działa niemal bezzwłocznie.

    > i wciskam przycisk, zanim go zwolnie - słucham rmf. mam też "radio
    > z adroidem" Nazywa się sony erikson arc. włączam go, trwa to
    > prawie minute. widzę pulpit androida.

    Problem z buforowaniem i nawiązywaniem połączenia.
    Teraz pomyśl, jak takie radio ma podawać dokładną
    godzinę piknięciami. :)

    Może słać informację dodatkową, że o pełnej godzinie mają być piknięcia,
    co odbiornik stosownie zrozumie i o pełnej godzinie doda swoje piknięcia. :)

    A coś bezsprzętowego?

    "$heikh el $hah" 51aa7123$0$1246$6...@n...neostrada.pl

    Nie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2013-06-04 14:08:56
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 1 Jun 2013 11:14:00 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >Małe telewizory (choćby w tabletach) z Androidem są.
    >A czy są duże (o przekątnej około 40 cali) telewizory
    >z DVB-T i DVB-C na Androidzie?

    zobacz u Lenovo - jakis czas temu widzailem jakis artyku internetowy o
    tych telewizorach z Androidem (nie pamietam wielkosci, ale wydaje mi
    sie, ze byly to takie normalne tv czyli te 40 cali chyba tez).

    --
    ThinkXtra

  • 19. Data: 2013-06-10 18:36:08
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 1 Jun 2013 11:14:00 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >Małe telewizory (choćby w tabletach) z Androidem są.
    >A czy są duże (o przekątnej około 40 cali) telewizory
    >z DVB-T i DVB-C na Androidzie?

    http://www.digi-tv.pl/ekrany-plaskie/86394-lg-smart-
    tv-z-android-422

    --