  • 11. Data: 2011-12-06 17:30:51
    Temat: Re: Ten przeklęty ASTER zaczyna likwidowac znowu kanały
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 2 Dec 2011 19:17:38 +0100, "rageofhonor" <w...@w...pl> wrote:

    >ORT zostanie zastapiony przez Russia Today
    >RTL zastąpi jakieś badziewie o nazwie ESKA.
    >
    >To już szczyt chamstwa nie będzie już żadnego niemieckojęzycznego kanału w
    >ich ofercie.

    koledze przyszlo pismo.....ze moze z tego powodu rozwiazac umowe w
    zakresie uslugi telewizyjnej. Tylko, ze on ma jedna umowe (podpisana
    12.2010 na 24 miesiace) na TV i Internet. Byloby wskazane pozbycie sie
    tej umowy wraz z Internetem.

    Pytanie: czy wykorzystujac fakt, ze jedno i drugie jest na jednej
    umowie, moglby wypowiedziec te umowe i za jednym razem pozbyc sie
    takze Internetu? Dlaczego? Bo sie kisi a w bloku zainstalowali
    swiatlowody Dialogu (Zielona Gora) i ma to szanse lepiej dzialac.

    Jest tu jakis ekspert?

    --
    ThinkXtra

  • 12. Data: 2011-12-07 09:12:08
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2011-12-06 18:30, a...@p...pl pisze:
> [...]
    > takze Internetu? Dlaczego? Bo sie kisi a w bloku zainstalowali
    > swiatlowody Dialogu (Zielona Gora) i ma to szanse lepiej dzialac.

    Bez oddania ulgi na internet nie da rady. Co innego przejście do UPC -
    to można zrobić bez żadnych konsekwencji finansowych.

  • 13. Data: 2011-12-07 09:30:38
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Tomaszek nabazgrał(a):

    > Bez oddania ulgi na internet nie da rady. Co innego przejście do UPC - to
    > można zrobić bez żadnych konsekwencji finansowych.

    Szkoda że nie wszędzie można :(

    [OT] Może wiesz jak wygląda sprawa rozwiązania umowy promocyjnej w przypadku
    zmiany miejsca zamieszkania gdzie nie ma już ASTERA ??

  • 14. Data: 2011-12-07 10:06:36
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2011-12-07 10:30, Chris pisze:
    > [OT] Może wiesz jak wygląda sprawa rozwiązania umowy promocyjnej w
    > przypadku zmiany miejsca zamieszkania gdzie nie ma już ASTERA ??

    Napiszę brutalnie: gówno ich to obchodzi:( Jak nie ma Astera, tam gdzie
    się przeprowadzasz, to traktują to jako zwykłe rozwiązanie umowy przed
    czasem i musisz oddać ulgi. Umowa stanowi, że mają świadczyć usługę w
    konkretnym lokalu i koniec. Nigdzie indziej nie muszą. Jeśli w miejscu,
    do którego się przeprowadzasz nie ma UPC to niestety musisz zerwać umowę
    z konsekwencjami finansowymi.

  • 15. Data: 2011-12-10 09:54:33
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 05 Dec 2011 15:53:36 +0100, Tomaszek
    <t...@f...onet.pl> wrote:

    >Mnogość nazwa sprawia wrażenie konkurencji. A że to jedna firma, to już
    >lemingi nie zauważą;)

    A jednak. BOA Aster na Marynarskiej w Warszawie zmieniło barwy na UPC.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 16. Data: 2011-12-11 11:03:13
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2011-12-10 10:54, jerzu pisze:
    > A jednak. BOA Aster na Marynarskiej w Warszawie zmieniło barwy na UPC.

    To i pewnie jakość obsługi poleci na pysk. Tam zawsze wszystko
    załatwiałem i zawsze było bez najmniejszych problemów. Ale co dobre nie
    może trwać wiecznie:(

  • 17. Data: 2011-12-11 20:43:56
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-11 12:03, Tomaszek pisze:

    > To i pewnie jakość obsługi poleci na pysk. Tam zawsze wszystko
    > załatwiałem i zawsze było bez najmniejszych problemów. Ale co dobre nie
    > może trwać wiecznie:(

    Dopłaciłeś coś z obsługę dla vip-ów?

  • 18. Data: 2011-12-11 22:10:43
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2011-12-11 21:43, Artur Maśląg pisze:
    > Dopłaciłeś coś z obsługę dla vip-ów?

    Po prostu nie miałem z nimi żadnych przygód. To już druga umowa i nie
    mam żadnych problemów. Wszystko to co powiedział konsultant pokrywa się
    w 100% ze strefą klienta. Konsultant konkretny, nienachalny, nie wciskał
    usług na siłę, słuchał i analizował co się do niego mówi. Miałem pytania
    co do regulaminu - na wszystkie dał jasną odpowiedź, nie gubił się.

  • 19. Data: 2011-12-14 22:17:26
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 07 Dec 2011 11:06:36 +0100, Tomaszek
    <t...@f...onet.pl> wrote:

> [...]
    >konkretnym lokalu i koniec. Nigdzie indziej nie muszą. Jeśli w miejscu,
    >do którego się przeprowadzasz nie ma UPC to niestety musisz zerwać umowę

    mysle, ze ten temat nalezaloby "zapodac" UKE i UOKiK. Ciekaw jestem co
    oni by na to powiedzieli?

    --
    ThinkXtra

  • 20. Data: 2011-12-31 19:11:39
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > RTL zastąpi jakieś badziewie o nazwie ESKA.
    >
    > To już szczyt chamstwa nie będzie już żadnego niemieckojęzycznego kanału w

    Te gnoje już dokonali zmian. W odpowiedzi na moje pismo podali że zakończono
    współpracę z nadawcą. Ciekawe z kórej strony? Pewnie to Aster wypowiedział
    umowę. Domyślam się że to wszystko przez Adamka i ich niedbalstwo w
    udostępnieniu walki w PPV i problemy które mieli bo zakodowali RTL nie dając
    żadnej alternatywy oglądania. Zadzwonię do RTL i się dowiem więcej na ten
    temat, bo jak zwykle pewnie zostaliśmy wrobieni przez Aster.