  • 21. Data: 2012-01-02 07:40:20
    Temat: Re: Ten przeklęty ASTER zaczyna likwidowac znowu kanały
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    a...@p...pl nabazgrał(a):

    > mysle, ze ten temat nalezaloby "zapodac" UKE i UOKiK. Ciekaw jestem co
    > oni by na to powiedzieli?

    Znalazłem chwilę i podjechałem do biura Aster, w przypadku sprzedarzy
    mieszkania wystarczy pokazać akt notarialny i bez żadnych konsekwencji
    finansowych umowa zostaje rozwiązana.

  • 22. Data: 2012-01-02 07:42:51
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Tomaszek nabazgrał(a):

    > Po prostu nie miałem z nimi żadnych przygód. To już druga umowa i nie mam
    > żadnych problemów. Wszystko to co powiedział konsultant pokrywa się w 100%
    > ze strefą klienta. Konsultant konkretny, nienachalny, nie wciskał usług na
    > siłę, słuchał i analizował co się do niego mówi. Miałem pytania co do
    > regulaminu - na wszystkie dał jasną odpowiedź, nie gubił się.

    Ciesz się .. ja jak rezygnowałem z neta (tylko) to wyciali cały sygnał razem
    z TV :) tłumaczyli się że mają jakąś awarię w okolicy ale po 3 dniach to
    jakoś dziwne było że nie naprawili i poi wizycie w BOK okazało się że
    wycieli wszystko :)

  • 23. Data: 2012-01-04 23:59:03
    Od: "Rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Te gnoje już dokonali zmian. W odpowiedzi na moje pismo podali że
    > zakończono współpracę z nadawcą. Ciekawe z kórej strony? Pewnie to Aster
    > wypowiedział umowę. Domyślam się że to wszystko przez Adamka i ich
    > niedbalstwo w udostępnieniu walki w PPV i problemy które mieli bo
    > zakodowali RTL nie dając żadnej alternatywy oglądania. Zadzwonię do RTL i
    > się dowiem więcej na ten temat, bo jak zwykle pewnie zostaliśmy wrobieni
    > przez Aster.

    Dostałem odpowiedź on RTLu. Miałem rację. To właśnie Aster wypowiedział
    umowę stacji RTL. Czyli jak widać Aster nie szanuje klienta. Nie można się
    łatwo dodzwonić na infolinię i likwidowane są dobre kanały a potem
    zastępowane są dziadostwem. Eska to przecież następny kanał muzyczny gorszej
    kategorii a Russia today to następny kanał informacyjny. Aster cofa się w
    rozwoju.

  • 24. Data: 2012-01-05 11:33:47
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > zastępowane są dziadostwem. Eska to przecież następny kanał muzyczny
    > gorszej kategorii a Russia today to następny kanał informacyjny. Aster

    Aster został wykupiony przez UPC parę miesięcy temu.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 25. Data: 2012-01-05 12:16:03
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    yabba nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Aster został wykupiony przez UPC parę miesięcy temu.

    Ale finalizacja umowy była ustalona na 02.01.2012r

  • 26. Data: 2012-01-05 12:57:00
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > yabba nabazgrał(a):

    > Ale finalizacja umowy była ustalona na 02.01.2012r

    Co do formalności, to możliwe, że masz rację. Ale jakie to ma znaczenie?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 27. Data: 2012-01-05 13:41:18
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    yabba nabazgrał(a):

    > Co do formalności, to możliwe, że masz rację. Ale jakie to ma znaczenie?

    Zależy do czego, zawarcie umowy handlowej a zrealizowanie jej to dwie
    zupełnie inne sprawy.

    Przy okazji dział kontaktu z mediami maja do dupy bo lamusy jedne na stronie
    w oficjalnym kumunikacie podały ze polaczenie jest od 02.01.2011 roku :)

  • 28. Data: 2012-01-05 14:03:11
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > yabba nabazgrał(a):

    > Zależy do czego, zawarcie umowy handlowej a zrealizowanie jej to dwie
    > zupełnie inne sprawy.

    Formalnie tak. Praktycznie od września UPC przejął kierowanie Asterem.
    Zmiana zarządu itd., było o tym w prasie.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 29. Data: 2012-01-05 14:46:29
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    yabba nabazgrał(a):

    > Formalnie tak. Praktycznie od września UPC przejął kierowanie Asterem.
    > Zmiana zarządu itd., było o tym w prasie.

    Wiem że formalnie bo mnie w grudniu spławili jak poszełem się dowiedzieć o
    dekoder cyfrowy, odpowiedz nic nie mamy a nowych nie, proszę przyjśc po 2
    stycznia to coś będzie wiadomo ...