  • 1. Data: 2023-04-02 04:33:41
    Temat: Test spaliniaków
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    Z punktu widzenia kogoś, kto od dawna użytkuje wyłącznie elektyki:

    https://wysokienapiecie.pl/85000-testowalismy-3-auta
    -spalinowe-to-koszmar/

  • 2. Data: 2023-04-02 07:58:22
    Temat: Re: Test spaliniaków
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu 2023-04-02 o 04:33, Cavallino pisze:
    > Z punktu widzenia kogoś, kto od dawna użytkuje wyłącznie elektyki:
    >
    > https://wysokienapiecie.pl/85000-testowalismy-3-auta
    -spalinowe-to-koszmar/

    Nawet zabawne :]

  • 3. Data: 2023-04-02 08:07:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.04.2023 o 07:58, Lisciasty pisze:

    -spalinowe-to-koszmar/

    > Nawet zabawne :]

    Bo to dobre było;))

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 4. Data: 2023-04-02 09:52:54
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 02.04.2023 o 08:07, Shrek pisze:

    >>> https://wysokienapiecie.pl/85000-testowalismy-3-auta
    -spalinowe-to-koszmar/

    > Bo to dobre było;))

    1 kwietnia. Ciekawe czy Koń wziął to na poważnie? Już pisałem. Religia
    ci prątkarze:D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 5. Data: 2023-04-02 10:23:42
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu 2023-04-02 o 09:52, LordBluzg(R)?? pisze:
    > 1 kwietnia. Ciekawe czy Koń wziął to na poważnie? Już pisałem. Religia
    > ci prątkarze:D

    Koleś napisał artykuł zamieniając miejscami elektryki i spaliniaki,
    pomysł dla żartu ale pokazał jak wyglądają takie artykuły, miejscami
    ponaciągał, ale całość generalnie można powiedzieć że się zgadza.
    Religii w tym nie widzę

    L.

  • 6. Data: 2023-04-02 10:34:49
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-04-02 o 04:33, Cavallino pisze:
    > Z punktu widzenia kogoś, kto od dawna użytkuje wyłącznie elektyki:
    >
    > https://wysokienapiecie.pl/85000-testowalismy-3-auta
    -spalinowe-to-koszmar/

    Świetny materiał, ale niewiarygodny, bo przez hejtera zapodany. :-)

  • 7. Data: 2023-04-02 10:37:04
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-04-02 o 10:23, Lisciasty pisze:

> [...]
    > pomysł dla żartu ale pokazał jak wyglądają takie artykuły, miejscami
    > ponaciągał, ale całość generalnie można powiedzieć że się zgadza.

    Bo sekciarstwo widać dopiero na forum elektrowozu.

  • 8. Data: 2023-04-02 10:58:11
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 02.04.2023 o 10:23, Lisciasty pisze:

    > Koleś napisał artykuł zamieniając miejscami elektryki i spaliniaki,
    > pomysł dla żartu ale pokazał jak wyglądają takie artykuły, miejscami
    > ponaciągał, ale całość generalnie można powiedzieć że się zgadza.

    Nic się tam nie zgadza z realiami :) i nie tyle przesadzone, co
    kuriozalne :D...szukać darmowej stacji paliw czy niemożliwość płacenia
    gotówką.

    > Religii w tym nie widzę

    Czysta religia bo tekst powstał z hejtu prątkowców na spaliniaki...bo
    tam się narodził.

    To prątkowcy zaczęli tą wojnę i plują na spaliny :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 9. Data: 2023-04-02 13:08:12
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu 2023-04-02 o 10:37, cef pisze:
    > Bo sekciarstwo widać dopiero na forum elektrowozu.

    Raczej teślarstwo, ale może to też jakaś forma ;P

  • 10. Data: 2023-04-02 13:09:37
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu 2023-04-02 o 10:58, LordBluzg(R)?? pisze:
    > Nic się tam nie zgadza z realiami :) i nie tyle przesadzone, co
    > kuriozalne :D...szukać darmowej stacji paliw czy niemożliwość płacenia
    > gotówką.

    No mówiłem że miejscami ponaciągał. Ale to miało być dla beki no i
    pasować trochę do tego co dotyczy elektryków. Niełatwe i nie twierdzę że
    wyszło :>

    > To prątkowcy zaczęli tą wojnę i plują na spaliny :)

    Chyba tylko na swoich grupkach a i to mniejszość.