  • 1. Data: 2023-03-28 19:54:43
    Temat: [elektryki] Duch w narodzie nie ginie
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    Potrzebowałem złącza do skuterka więc pofatygowałem się do sklepu z
    częściami samochodowymi. Oczywiście pojechałem Twizy.

    Gość pokazuje, kupuję piny...

    - To ja jeszcze wezmę kompletną kostkę
    - Dobra, to może w jednym woreczku
    - No tak, pro ekologicznie
    - Pan przyjechał elektrykiem (szacun, że wie, że Twizy jest elektryczne)
    a one nie są elektryczne bo prąd jest z węgla

    No co za debil pomyślałem i poszedłem

  • 2. Data: 2023-03-29 11:49:28
    Temat: Re: [elektryki] Duch w narodzie nie ginie
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 28 Mar 2023 19:54:43 +0200, io napisał(a):

> [...]
    > - Pan przyjechał elektrykiem (szacun, że wie, że Twizy jest elektryczne)
    > a one nie są elektryczne bo prąd jest z węgla

    W zasadzie miał rację.
    Ponad 70% prądu w Polsce jest z węgla.
    Jeśli dodamy do tego ogromne (w skali kraju) starty przesyłowe, to pojazd
    elektryczny nie jest zą taki "dobry".

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2023-03-29 12:03:52
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 29-03-2023 o 11:49, Adam pisze:

    > W zasadzie miał rację.
    > Ponad 70% prądu w Polsce jest z węgla.

    Czyli 30% nie jest, prawda?
    A zdecydowana większość posiadaczy bev ma też PV, więc w ich przypadku
    jest to zdecydowanie wyższy procent i o tyle czyściej jeżdżą.

    Nie wspominając już o tym, że nawet 100% prąd z węgla nie śmierdzi w
    centrum miasta, czyli tam gdzie problem smrodu jest największy.

    Także ten - pierdzielenie o węglu to kolejna ściema hejterów i innych
    właścicieli smrodowozów, żeby siebie samych oszukać i sumienie wyciszyć...

  • 4. Data: 2023-03-29 12:11:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.03.2023 o 12:03, Cavallino pisze:

    > A zdecydowana większość posiadaczy bev ma też PV, więc w ich przypadku
    > jest to zdecydowanie wyższy procent i o tyle czyściej jeżdżą.

    Bo inaczej nie da się z tego korzystać.

    > Nie wspominając już o tym, że nawet 100% prąd z węgla nie śmierdzi w
    > centrum miasta, czyli tam gdzie problem smrodu jest największy.

    Zastanawiające jest to, że o ten smród w mieście najbardzie się plują ci
    co w mieście nie mieszkają tylko do niego przyjeżdzają samochodami i
    trują miasta niską emisją z "obwarzanków". Mam pewnego pomysła - niech
    "wieśniaki" zrobią coś dla świata i nie przyjedżają do miasta a zajmą
    się swoją wioską i kominami u siebie i sąsiadów. Bo statystyczny
    "wieśmiak" truje bardziej - ma często ogrzewanie na piec, większe straty
    ciepła i przejeżdza większe odległości autem, za to najbardziej się
    martwi o zdrowie miastowych.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 5. Data: 2023-03-29 12:24:20
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 29.03.2023 o 12:11, Shrek pisze:

    > Bo inaczej nie da się z tego korzystać.

    Gupi Koń nie napisał jednak, że w nocy karmi prątka z węgla a w dzień
    (słoneczny) zasila prądem pobliski zakład co dymi :D

    Po prostu. Prątki majo rurę wydechową gdzie indziej. Mój pies tak robi
    też. Jak pierdnie to spierdala do innego pokoju z miną...przecież nie
    pierdzę, bo w drugim pokoju nie czuć :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 6. Data: 2023-03-29 12:35:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Gupi Koń nie napisał jednak, że w nocy karmi prątka z węgla a w dzień
    > (słoneczny) zasila prądem pobliski zakład co dymi :D

    Koń nie dość, że emituje więcej co2 niż przeciętny mieszkaniec miasta,
    to pasożytuje na systemie energetycznym i udaje, że ładuje swój samochód
    nocą z fotowoltaiki. A szczytem hipokryzji jest to, że przyjeżdza do
    miasta i martwi się o los jego mieszkańców. Jak mu się nie podoba to
    niech siedzi u siebie na wsi. Z elektokucami jest jak z LGBT - nic złego
    dopóki innym pod kołdrę nie zaglądają - niech zagląda pod swoją maskę -
    mnie nie obchodzi czy on wkłada wtyczkę od swojego elektryka w gniazdko
    czy ktoś mu wtyczkę w dupę wkłada. I jakby tak zostało to nie byłoby
    problemu.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 7. Data: 2023-03-29 14:35:13
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-03-28 o 19:54, io pisze:
    > No co za debil pomyślałem i poszedłem

    Następnym razem może umyj uszy bo pewnie mówił/miał na mysli ekologiczne

  • 8. Data: 2023-03-29 14:39:14
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-03-29 o 12:03, Cavallino pisze:
    > czyli tam gdzie problem smrodu jest największy.

    Takie symptomatyczne.

    SMRÓD Cię nie zabije.
    Co innego pyły które zostawia i wzbija w powietrze także samochód
    elektryczny już TAK.

  • 9. Data: 2023-03-29 14:43:06
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-03-29 o 12:11, Shrek pisze:
    > za to najbardziej się martwi o zdrowie miastowych.

    To lewackie media lamentują jak to ich SMOG zabija i bezmyślnie
    obwiniają za to samochody

  • 10. Data: 2023-03-29 14:43:19
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-03-29 o 12:11, Shrek pisze:
    > do miasta a zajmą się swoją wioską i kominami u siebie

    O widzisz. Dobre kombinujesz. Tylko potem nie płacz że nie ma rąk do
    pracy żeby Twoje szlachetne gówna posprzątały ;-)