  • 1. Data: 2007-01-16 17:45:26
    Temat: Tiscali w Polsce
    Od: m...@e...wsnhid.pl

    Niewiem czy wszyscy zauważyli, ale do Polski wkroczył bardzo ciekawy
    operator zagraniczny, a mianowicie Tiscali. Czy ktoś z Was orientuje
    się jakie mają ceny, bo z tego co kiedyś się dowiedziałem to są
    tańsi nawet od LEVEL3.

  • 2. Data: 2007-01-16 21:23:22
    Temat: Re: Tiscali w Polsce
    Od: MarC0 <n...@p...pl>

    m...@e...wsnhid.pl napisał(a):
> [...]
    > operator zagraniczny, a mianowicie Tiscali. Czy ktoś z Was orientuje
    > się jakie mają ceny, bo z tego co kiedyś się dowiedziałem to są

    Google mi mowi, ze to to samo co CDP.

  • 3. Data: 2007-01-18 17:28:59
    Od: "zasiu" <z...@w...to.gower.peel>

    > Google mi mowi, ze to to samo co CDP.

    Tiscali jest dla CDP jednym z kilku dostawcow "swiata".

    pozdr
    zasiu

  • 4. Data: 2007-01-19 20:16:39
    Od: "Wojtek Malicki" <m...@p...com>

    <m...@e...wsnhid.pl> wrote:
> [...]
    >operator zagraniczny, a mianowicie Tiscali. Czy ktoś z Was orientuje
    >się jakie mają ceny, bo z tego co kiedyś się dowiedziałem to są

    A ile taki LEVEL3 bierze za 200Mb/s ? Bede mial porownanie do tego ile
    placimy do GTS...

    Wojciech

  • 5. Data: 2007-01-20 00:54:28
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Użyszkodnik Wojtek Malicki napisał:

    > A ile taki LEVEL3 bierze za 200Mb/s ? Bede mial porownanie do tego ile
    > placimy do GTS...

    Nie bądź sczególarz, bo Cię głowa zaboli. W każdym razie, jak podejdziesz
    sam do punktu styku z operatorem zagranicznym, przy 200 Mb/s możesz liczyć
    na cenę rzędu kilkunastu EUR za megabit.

    --
    TOM
    ORG-PGiw1-RIPE

  • 6. Data: 2007-01-20 18:25:52
    Od: "Wojtek Malicki" <m...@p...com>

    > Nie bądź sczególarz, bo Cię głowa zaboli. W każdym razie, jak podejdziesz
    > sam do punktu styku z operatorem zagranicznym, przy 200 Mb/s możesz liczyć
    > na cenę rzędu kilkunastu EUR za megabit.

    Jestem... bo zobacz jezeli place kilkanascie, a dokladniej 19 EURO za kazdy
    1Mb z 200
    to obnizajac koszt na rowniez kilkanascie - np. 11 EURO zyskuje 1400 EURO
    miesiecznie
    co moge sobie spokojnie zainwestowac w dodatkowy staff techniczny czy
    rozbudowe
    sprzetu.

    Informacja to podstawa ;-) Wiec jak ktos wie to niech sie podzieli.

    Wojciech