  • 1. Data: 2007-01-16 09:24:50
    Temat: program do monitoringu
    Od: "Picia" <a...@d...pl>

    Witam,
    Potrzebuję program do monitorowania ruchu w na komputerze. Ważne aby program
    był niewidoczny tzn. nie miał ikonki w trayu jego zadniem byłobo mierzenie
    sumarycznego transferu.
    Co byście polecili?

    Paweł

  • 2. Data: 2007-01-16 09:26:46
    Temat: Re: program do monitoringu
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 16 Jan 2007 10:24:50 +0100,
    Picia <a...@d...pl> screamed:

    Inną grupę?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:219B ]
    [ 10:27:06 user up 11223 days, 22:22, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Dead? No excuse for laying off work.

  • 3. Data: 2007-01-16 09:52:09
    Od: "Picia" <a...@d...pl>

    > Inną grupę?

    Jaką???
    Ja w zamian mogę Ci polecić dobrego psychologa.

    --
    Paweł

  • 4. Data: 2007-01-16 09:54:23
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@p...pregiesz.kom>

> [...]
    > był niewidoczny tzn. nie miał ikonki w trayu jego zadniem byłobo mierzenie

    Netstat, wbudowany w winblowsy.
    :>

    zyga
    --
    warning!
    http://zarzecki.com

  • 5. Data: 2007-01-16 11:14:16
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Użyszkodnik Picia napisał:
    > Jaką???
    > Ja w zamian mogę Ci polecić dobrego psychologa.

    Tu dyskutuje się o problemach polskiego i światowego internetu, nie po
    pc-tach.

    --
    TOM
    ORG-PGiw1-RIPE

  • 6. Data: 2007-01-16 11:16:13
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Użyszkodnik Picia napisał:
    > Jaką???
    > Ja w zamian mogę Ci polecić dobrego psychologa.

    Tu dyskutuje się o problemach polskiego i światowego internetu, nie o
    pc-tach.
    Dodatkowo polecam grupy traktujące o netykiecie i savoir-vivre.

  • 7. Data: 2007-01-16 13:03:05
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    Picia wrote:

    > Jaką???
    > Ja w zamian mogę Ci polecić dobrego psychologa.

    Chyba nie jest dobry. Tobie póki co nie pomógł.

  • 8. Data: 2007-01-16 14:02:29
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    begin --> Tue, 16 Jan 2007 10:52:09 +0100, w <eoi78n$479$1@news.onet.pl>,
    "Picia" <a...@d...pl> napisał(-a):

    > Jaką???
    > Ja w zamian mogę Ci polecić dobrego psychologa.

    To ten, który uczy ciebie czytać? Chyba nie jest dobry...
    Idź na pl.comp.os.linux.

  • 9. Data: 2007-01-16 14:19:39
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    r...@a...net.pl wrote:

    > To ten, który uczy ciebie czytać? Chyba nie jest dobry...
    > Idź na pl.comp.os.linux.

    Pisał o braku ikonki w trayu więc raczej windows.

  • 10. Data: 2007-01-16 15:55:12
    Od: "Picia" <a...@d...pl>

    To ten, który uczy ciebie czytać? Chyba nie jest dobry...
    Idź na pl.comp.os.linux.

    Witam ponownie,
    No tak i kto tu nie umie czytać ze zrozumieniem. Nieważne. Ważne żebu komuś
    przywalić no nie?
    Z tym psychologiem to jednak nie była taka zła myśl..
    Wszystkim którzy mi pomogli mówię dziękuję.
    EOT

    Paweł