  • 1. Data: 2021-05-10 10:48:12
    Temat: Tłumiki z Allegro
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Muszę ojcu wymienić tłumik środkowy, a że i końcowy wygląda na bliski zgonu, to
    wymieniłbym od razu całość.

    Czy takie zestawy z All są coś warte?
    https://allegro.pl/oferta/dacia-sandero-1-4-1-6-tlum
    ik-srodkowy-koncowy-9084450961

    Bladego pojęcia o tłumikach nie mam :)

  • 2. Data: 2021-05-16 12:30:52
    Temat: Re: Tłumiki z Allegro
    Od: scobowski <s...@g...com>

    W dniu 10.05.2021 o 10:48, r...@k...pl pisze:
    > Muszę ojcu wymienić tłumik środkowy, a że i końcowy wygląda na bliski zgonu, to
> [...]
    Ostatnio kompletny wydech w samochodzie wymieniałem jakoś... krótko po
    denominacji. Kosztował więcej, niż 259PLN ;-)

  • 3. Data: 2021-05-16 16:03:41
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-05-16 o 12:30, scobowski pisze:

    ik-srodkowy-koncowy-9084450961

    > Ostatnio kompletny wydech w samochodzie wymieniałem jakoś... krótko po
    > denominacji. Kosztował więcej, niż 259PLN ;-)

    Bo w dieslu nie rdzewieją.
    Niestety w benzynie jest inaczej.
    A co do meritum, ważne żeby pasował do portek (ew. katalizatora) i uchwytów.

  • 4. Data: 2021-05-16 16:49:58
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, t-1.
    On 16.05.2021 16:03 you wrote:

    >>> pl/oferta/dacia-sandero-1-4-1-6-tlumik-srodkowy-konc
    owy-9084450961
    > Bo w dieslu nie rdzewieją. Niestety w benzynie jest inaczej.

    Pół roku temu wymieniałem fabryczny tłumik w Avensis rocznik 2000
    (370tys.).
    W fabryce da(ło) się założyć taki żeby dożył pełnoletniości.

    --
    Pete

  • 5. Data: 2021-05-16 17:42:25
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-05-16 o 16:49, Pete pisze:
    > Hello, t-1.

    > Pół roku temu wymieniałem fabryczny tłumik w Avensis rocznik 2000
    > (370tys.).
    > W fabryce da(ło) się założyć taki żeby dożył pełnoletniości.

    Mam Avensis 2004 i nawet nie widać aby trzeba było go wymieniać.
    Chyba japońskie tłumiki nie wiedzą że trzeba rdzewieć ;)

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2021-05-17 11:10:26
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2021-05-16 16:03, t-1 wrote:
    [...]
    > A co do meritum, ważne żeby pasował do portek (ew. katalizatora) i
    > uchwytów.
    No właśnie, jakiś rok temu wymieniłem oryginalny oplowski tłumik końcowy
    (wytrzymał 19 lat) na jakiś polski, za zdaje się całe 100 zł na
    iparts.pl :-) No i mechanik, który to robił, marudził, że rura od strony
    tłumika środkowego w tym nowym tłumiku miała odrobinę za małą średnicę i
    musiał trochę pobawić się młotkiem.