  • 21. Data: 2013-05-05 18:08:32
    Temat: Re: Topic z dupy: sprzątacie czasem w autkach?
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-05 17:49, t? pisze:
    > To jest jeden z mitów. Jeździłeś kiedykolwiek zimą z dobrymi,
    > materiałowymi dywanikami?

    No właśnie, tym bardziej że zwykle są "podbite" gumową warstwą żeby nie
    przeciekały.

    Pozdr.

  • 22. Data: 2013-05-05 18:45:26
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-05-05 15:02, J.F. pisze:

    > Auto sluzy do jezdzenia, a nie do sprzatania :-)

    04-28-18.17.17.jpg

    > Fuj, bogata skora i ohydny gumowy ... no przeciez nie dywanik :-)
    >
    > A tak po prawdzie - to jak ktos turystyke lubi, to trudno utrzymac
    > czystosc w samochodzie, wczoraj pogoda byla ladna, ale i tak blota
    > nanioslem :-(

    a ja myślałem że tylko ja taki syf robię jak do pracy jeżdżę i tylko
    moje dzieci brudzą (bo nie każę im butów zmieniać wsiadając do auta i
    nie mają zakazu jedzenia ;)

    Lukasz

  • 23. Data: 2013-05-05 20:03:18
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-05-05 09:30, m...@i...pl pisze:

    04-28-18.17.17.jpg

    > Tak może być?
    > http://imageshack.us/a/img855/6554/img4419aw.jpg

    Zawsze coś na grubo zapodasz. Piękne wnętrze.

  • 24. Data: 2013-05-05 21:56:20
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-05-05 18:08, DoQ pisze:
    > No właśnie, tym bardziej że zwykle są "podbite" gumową warstwą żeby nie
    > przeciekały.
    Co z tego, że nie przeciekają, jak nie mają podniesionych krawędzi, więc
    cały syf spływa z nich bokami?

    Maciek

  • 25. Data: 2013-05-05 22:06:23
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-05 21:56, Maciek pisze:
    > Co z tego, że nie przeciekają, jak nie mają podniesionych krawędzi, więc
    > cały syf spływa z nich bokami?

    Spływa z dywanika welurowego? Wszystko z tobą w porządku?

  • 26. Data: 2013-05-05 22:17:31
    Od: tá´Ź

    Maciek wrote:

    > Co z tego, że nie przeciekają, jak nie mają podniesionych krawędzi, więc
    > cały syf spływa z nich bokami?

    Maciek z Klanu, to Ty?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 27. Data: 2013-05-05 22:24:02
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    Nie.

    > No właśnie, tym bardziej że zwykle są "podbite" gumową warstwą żeby nie
    > przeciekały.

    Ok, to wyjaśnijcie mi - co się z tą wodą i błotem dzieje?

    --

    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 28. Data: 2013-05-05 22:25:48
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-05 22:24, Mumin pisze:
    > Nie.

    Widać.

    > Ok, to wyjaśnijcie mi - co się z tą wodą i błotem dzieje?

    Słyszałeś o czymś takim jak proces ewaporacji?

  • 29. Data: 2013-05-05 22:28:29
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2013-05-05 22:25, DoQ pisze:
    > W dniu 2013-05-05 22:24, Mumin pisze:

    > Słyszałeś o czymś takim jak proces ewaporacji?

    A potem wilgoć w aucie i zaparowane szyby, nie mówiąc o gąbce pod nogami.

    --

    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 30. Data: 2013-05-05 22:30:08
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-05 22:28, Mumin pisze:
    > A potem wilgoć w aucie i zaparowane szyby, nie mówiąc o gąbce pod nogami.

    Serio? A co się dzieje z wodą na dywaniku gumowym? Chyba jej nie wypijasz?