  • 1. Data: 2009-03-13 22:59:00
    Temat: Toshiba P300 nie wylacza sie
    Od: "G Nowak" <g...@g...usun.kom.zostaw.com>

    Witam,
    Laptop mojego kolegi nie lubi sie wylaczac. Opcje zamknij system i
    hibernacja dzialaja tak, ze komputer po zamknieciu systemu wstaje na nowo.
    Nie wiem, czy szukac przyczyny w windowsie (Vista SP1) czy moze wyslac go do
    serwisu?

    --
    pozdr

  • 2. Data: 2009-03-13 23:07:18
    Temat: Re: Toshiba P300 nie wylacza sie
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** G Nowak <g...@g...usun.kom.zostaw.com> wrote:

> [...]
    > Nie wiem, czy szukac przyczyny w windowsie (Vista SP1) czy moze wyslac go do

    W systemie operacyjnym raczej. Z reszta możesz to sprawdzić - załaduj jakieś
    LiveCD z Linuksem i z jego poziomu zamknij. :)

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 3. Data: 2009-03-13 23:41:31
    Od: "G Nowak" <g...@g...usun.kom.zostaw.com>

    Mozesz zarzucic jakies z pamieci? Wiekszosc, ktore widzialem po zaknieciu
    systemu nie wylacza trupa a zamiast tego przypomina o wyjeciu plyty z
    napedu.

    --
    pozdr

  • 4. Data: 2009-03-14 11:22:11
    Od: zzzz <c...@c...cc>

    > Mozesz zarzucic jakies z pamieci? Wiekszosc, ktore widzialem po
    > zaknieciu systemu nie wylacza trupa a zamiast tego przypomina o wyjeciu
    > plyty z napedu.

    grafpup, damn small linux, geexbox, ubuntu

  • 5. Data: 2009-04-12 17:46:26
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 13.03.2009 23:59, G Nowak pisze:
> [...]
    > hibernacja dzialaja tak, ze komputer po zamknieciu systemu wstaje na
    > nowo. Nie wiem, czy szukac przyczyny w windowsie (Vista SP1) czy moze

    System firmowy, czy instalowany ręcznie we własnym zakresie?

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |