  • 1. Data: 2009-03-13 08:30:02
    Temat: router z możliwościa kontroli transferu
    Od: "derty" <d...@o...pl>

    Czy sa dostepne routery 3G które umożliwiają kontrolę dziennego transferu?
    Chodzi mi o podział internetu z playa na kilka osób w ten sposób aby po
    wykorzystaniu
    np 50Mb dziennie internet byl odłaczany dla tej osoby

  • 2. Data: 2009-03-13 08:45:43
    Temat: Re: router z możliwościa kontroli transferu
    Od: "Buniek" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    > wykorzystaniu
    > np 50Mb dziennie internet byl odłaczany dla tej osoby

    Zainteresuj sie LINKSYSEM z mozliwoscia dopiecia modemu GSM + alternetywny
    soft(moze sie uda zbudowac taka funkcjonalnosc). Lub kawalek komputera na
    linuxie, wada jest taka ze trzeba miec pojecie o linuxie ale na bank mozna
    tam to zrobic i pewnie wyjdzie taniej niz linksys.

    Buniek