  • 1. Data: 2009-03-13 17:52:10
    Temat: HP nieszczesny DV5-1100
    Od: Jacek <a...@m...pl>

    Witajcie.

    Czy mial ktos z Was moze do czynienia ze zwrotem do sprzedawcy tak
    nieudanego sprzetu, jakim jest seria pavilion, ktora w zimie osiaga
    temperatury tak wysokie, ze wyntylator dziala non stop, a temperatura
    od spodu osiaga ponad 80 stopni Celsiusza?
    Chetnie sie dowiem, bo zbliza sie lato i chce zwrocic sprzet.

    Pozdrawiam.

    P.S. HP tylko ladnie wyglada, przerost formy nad trescia! Kiedys tacy nie
    byli... "robilem" ostatnio znajomemu emachine z Biedronki. Jestem
    zachwycony. Po tuningu systemu ten z Biedronki dzialal 50% szybciej, a jego
    temperatura byla bliska 36,6.

  • 2. Data: 2009-03-14 00:08:21
    Temat: Re: HP nieszczesny DV5-1100
    Od: "G Nowak" <g...@g...usun.kom.zostaw.com>

    Racja - grzejniki i do tego psujne, cuda sie z nimi dzieja. Moje dv2000
    wyslalem do serwisu po 11 miesiacach uzywania - wymiana plyty glownej i
    ukladu chlodzacego - efekt 115'C -> 75'C. Swoja droga zob. na ebay - duzo
    ich i tanio.

    --
    pozdr

  • 3. Data: 2009-03-14 12:48:26
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 13 marzec (piątek) gdy o godz. 18:52 *Jacek* napisał(a):

> [...]
    > temperatury tak wysokie, ze wyntylator dziala non stop, a temperatura
    > od spodu osiaga ponad 80 stopni Celsiusza?

    Nie, bo gwarantem jest producent a nie sprzedawca, zapewne masz uszkodzony
    procesor, wyślij go (laptopa) do serwisu. Sprzedawca moze, ale nie musi
    przyjmowac twojej reklamacji a juz napewno nie zrobi tego jak mineło kilka
    tygodni od zakupu.

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 2x2GB A-Data Vitesta 800+,