  • 51. Data: 2009-08-21 12:24:34
    Temat: Re: Totalna blokada wszystkich płatnych autostrad w Polsce.
    Od: mleko <m...@m...ml>

    kogutek wrote:
    > przejeżdżały do umierających. I ksiądz z ostatnią posługą nie zdąży. Rząd
    > odbiera próbą dogadania się jako atak, to uruchamia broń masowego otumanienia.

    Oj... strasznie kiepawo ;(
    Pozdrawiam
    Mleko

  • 52. Data: 2009-08-21 12:43:36
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    WIADRO pisze:

    > zboże też wysypują?

    Beda rozsypywac srubki na ulicach.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 53. Data: 2009-08-21 16:03:19
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

> [...]
    > cudotwórca jakiegoś ministra od opłat za autostrady i mu kazał zrobić 50 groszy
    > za wjazd. Sprawę by zakończył w 10 minut, łącznie z napisaniem stosownej
    > poprawki do czegoś tam co wprowadza podział na kategorie pojazdów wjeżdżających
    > na autostrady. Sam słyszałem jak pani niedorzecznik od autostrady się wiła
    > tłumacząc że jednak motocykliści coś tam, i jeszcze więcej i tak dalej. A na
    > koniec powiedziała że "stawko są ustawione odgórnie jakimś rozporządzeniem". Od
    > razu tak powinna powiedzieć i ani słowa więcej. Kazali to pobierają taką a nie

    A teraz na serio - przelecialem po lebkach "ustawe o autostradach
    platnych" i... musze ja cala przeczytac.
    Bo SAM tlumaczyl sie, ze rozporzadzenie jakies ministerialne
    klasyfikuje motocykle i sam. osob. rownoznacznie, podczas gdy:

    ZAŁĄCZNIK

    MAKSYMALNE STAWKI OPŁAT ZA PRZEJAZD 1 KM AUTOSTRADY

    Kategorie Opis kategorii
    Stawka za 1 km
    w zł
    Kategoria 0 Motocykle 0,10
    Kategoria 1 Pojazdy samochodowe o dwóch osiach 0,22
    Kategoria 2 Pojazdy samochodowe o dwóch osiach, z których co najmniej
    jedna wyposażona jest w koło bliźniacze, pojazdy samochodowe o dwóch
    osiach z przyczepami 0,33
    Kategoria 3 Pojazdy samochodowe o trzech osiach, pojazdy samochodowe o
    dwóch osiach, z których co najmniej jedna wyposażona jest w koło
    bliźniacze z przyczepami 0,47
    Kategoria 4 Pojazdy samochodowe o więcej niż trzech osiach, pojazdy
    samochodowe o trzech osiach z przyczepami, pojazdy samochodowe o
    więcej niż trzech osiach z przyczepami 0,75
    Kategoria 5 Pojazdy niemieszczące się w kategoriach od 1 do 4 oraz
    pojazdy, których wymiary albo nacisk osi lub ciężar przekraczają normy
    określone w przepisach o ruchu drogowym. (10 x stawka dla kat. 1)

    I to jest ustawa z 2004 roku do kurwy nedzy!!!

    link: http://www.abc.com.pl/serwis/du/2003/2124.htm

    Wiec jesli autostrada z nowego tomysla do strykowa ma 260 km i
    kosztuje 3x11 PLN (ostatnim razem jak jechalem, autem), to jesli
    stawki sa takie same dla motocykla jak auta, to cennik jest niezgodny
    z ustawa?

    tak jak mowilem - musze ja przeczytac zeby miec pewnosc.

  • 54. Data: 2009-08-21 18:40:33
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Kuczu <q...@g...com> wrote:

    >Beda rozsypywac srubki na ulicach.

    calowe? potrzeba mi jedna albo pare.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 55. Data: 2009-08-21 19:51:13
    Od: Piotr Kompa <p...@w...pl>

    f...@g...com wrote:

> [...]
    > Bo SAM tlumaczyl sie, ze rozporzadzenie jakies ministerialne
    > klasyfikuje motocykle i sam. osob. rownoznacznie, podczas gdy:
    (...)
    > Kategoria 0 Motocykle 0,10
    > Kategoria 1 Pojazdy samochodowe o dwóch osiach 0,22

    Tak było do 2008 roku włącznie: http://www.rp.pl/temat/84077.html
    Problem w tym, że ponoć ministerstwo infrastruktury w rozporządzeniu
    "zniknęło" kategorię dla motocykli, ale coś nie mogę znaleźć treści.

    --
    Pozdrawiam,
    Kompan.

    "-Hi!" - lied the politician.