  • 1. Data: 2009-08-19 14:25:07
    Temat: VTR - uwaga mina
    Od: saj <z...@g...com>

    info od znajomego:

    pojawilo sie ogloszenie o sprzedazy "mojej" VTR. Gdyby ktos z Was lub
    znajomych chcial kupic VTRe z ogloszenia ponizej to przestrzegam przed
    popelnieniem tego bledu. Sam mialem ja przez niecaly miesiac i ciesze
    sie ze udalo mi sie z tego wywinac.

    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M147019
    8

    Motocykl jest skladany z 2 i najlepiej go sobie wogole odpuscic.
    Wszystko opisalem tutaj

    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M148772
    7

  • 2. Data: 2009-08-19 19:55:00
    Temat: Re: VTR - uwaga mina
    Od: "Henryk&Esmeralda" <m...@v...pl>

    Brawo!

    Takie rzeczy trzeba pietnowac! Niestety bardzo malo osob ma wystarczajaca
    odwage cywilna zeby pokazac oszusta palcem.
    O dobrym pomysle nie wspominajac.
    BTW. Kto probuje sprzedac ta padake? w ogloszeniu nie ma juz danych i jest
    napisane "sprzedany".

    pozdrawiam

    Uzytkownik "saj" <z...@g...com> napisal w wiadomosci
    s.googlegroups.com...

  • 3. Data: 2009-08-20 09:44:50
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On Aug 19, 3:25 pm, saj <z...@g...com> wrote:
> [...]
    8

    > Motocykl jest skladany z 2 i najlepiej go sobie wogole odpuscic.

    masz moze zanotowane gdzies numery rejestracyjne w UK? Jesli tak to
    przeslij na priv - z ciekawosci?

    Dzieki,
    Marcepan

  • 4. Data: 2009-08-20 10:28:52
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "saj" <z...@g...com> wrote in message
    s.googlegroups.com...
    > Wszystko opisalem tutaj
    >
    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M148772
    7

    A w podanym linku piszesz:
    > Pierwszy przeglad robil chyba jakis znajomy,
    > bo jak mozna przepuscic inny numer silnika niz
    > ten w papierach motocykla!!!

    Od jakiegos czasu nie sprawdza sie nr silnika - przeciez to element
    wymienny. Sprawdz nowe dowody rej. - tam nie ma nawet miejsca, zeby wpisac
    nr silnika.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 5. Data: 2009-08-20 10:45:58
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Ivam pisze:
> [...]
    >
    > Od jakiegos czasu nie sprawdza sie nr silnika - przeciez to element
    > wymienny. Sprawdz nowe dowody rej. - tam nie ma nawet miejsca, zeby

    a w karcie pojazdu?

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 6. Data: 2009-08-20 11:12:53
    Od: Piotrek Roczniak <piotrek@oczniak.net>

    Dnia 20.08.2009 gildor <g...@N...gazeta.pl> napisał/a:
    s.googlegroups.com...

    > a w karcie pojazdu?

    W mojej KP w rubryce nr silnika widnieją 3 kreski. Przedpiśca dobrze
    zauważył - silnik to zwykła część motura. Auta zresztą też.

    --
    KANTARYTMETYKA!!!1
    :::::::::::::::: http://www.roczniak.net/ :::::::::::::::::::

  • 7. Data: 2009-08-20 11:17:45
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Piotrek Roczniak pisze:

    > W mojej KP w rubryce nr silnika widnieją 3 kreski. Przedpiśca dobrze
    > zauważył - silnik to zwykła część motura. Auta zresztą też.

    nie twierdzę, że nie, ale u mnie we wszystkich moich 3ech... 2óch
    pojazdach nr silnika widnieje w karcie pojazdu.
    niemniej, racja jest taka, że z kartą pojazdu, to sie na badania
    okresowe nie lata, a w dowodzie nie ma, więc saj się nieco zapędził.
    houk!

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 8. Data: 2009-08-20 14:04:41
    Od: saj <z...@g...com>

    On 20 Sie, 13:17, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:
    > okresowe nie lata, a w dowodzie nie ma, więc saj się nieco zapędził.
    > houk!

    moze zle uzylem cytata, ze ciezko przeczytac ze zrozumieniem.
    wszystko, co w pierwszym poscie jest po 'info od znajomego: ' jest
    napisane przez znajomego. nie ja to napisalem, ja tylko
    rozpowszechnilem.
    pzdr,
    saj

  • 9. Data: 2009-08-21 05:03:05
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    saj pisze:

> [...]
    > wszystko, co w pierwszym poscie jest po 'info od znajomego: ' jest
    > napisane przez znajomego. nie ja to napisalem, ja tylko

    kumam

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo