  • 1. Data: 2009-08-19 14:26:12
    Temat: Totalna blokada wszystkich płatnych autostrad w Polsce.
    Od: CUT_INZ <c...@c...pl>

    http://www.rmf.fm/fakty/?id=160477

    Jeśli wypali - oj będzie się działo...

    --
    Opel Corsa C 1,8 16V GSI '02
    Honda VFR 800A V-TEC '08

    NIE JESTEM Z WARSZAWY

  • 2. Data: 2009-08-19 15:14:42
    Od: Lukasz Baranski <g...@o...pl>

    On Aug 19, 4:26 pm, CUT_INZ <c...@c...pl> wrote:
    > http://www.rmf.fm/fakty/?id=160477
    >
    > Jeśli wypali - oj będzie się działo...

    Wszystko pięknie, tylko kto to dokładnie organizuje? Jest jakaś
    stronka z info?
    Bo chętnie pojadę, tylko póki co nic o tej akcji nie słyszałem a
    regularnie czytam fora.
    Mam nadzieję, że ktoś da znać jeśli coś się będzie działo.

    --------------------------------
    Łukasz Barański,
    Honda NT650V Deauville, Warszawa

  • 3. Data: 2009-08-19 20:40:58
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    > Bo chętnie pojadę,

    Jak coś to tez sie pisze, moze zbierze sie jakas wieksza grupa z Warszawy i okolic?

    Koczis
    R1

  • 4. Data: 2009-08-19 20:44:41
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Zieeew. Juz chyba to jest ciekawsze: http://www.rmf.fm/fakty/?id=160489

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 5. Data: 2009-08-19 21:11:33
    Od: CUT_INZ <c...@c...pl>

    Kuczu pisze:

    > Zieeew. Juz chyba to jest ciekawsze: http://www.rmf.fm/fakty/?id=160489

    W rzeczy samej, bardzo interesujące...

    --
    Opel Corsa C 1,8 16V GSI '02
    Honda VFR 800A V-TEC '08

    NIE JESTEM Z WARSZAWY

  • 6. Data: 2009-08-19 21:34:36
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Jak coś to tez sie pisze, moze zbierze sie jakas wieksza grupa z Warszawy i
> [...]
    Jeśli uważasz że akcja ma sens to nie czekaj na innych. Sam spróbuj zebrać kilku
    znajomych czy kolegów. To co robicie jest typową inicjatywą oddolną. Nie ma
    przywódców. Nikt nie będzie spał na styropianie i skakał przez płot. W tego typu
    akcji każdy decyduje za siebie. Im więcej takich niezależnych kilku osobowych
    grup powstanie tym szybciej protest się zakończy pomyślnie dla was wszystkich.
    Pojedzcie w proporcji na jeden motocykl minimum jeden samochód. Aparat wyzysku
    będzie jeszcze lepiej przygotowany. Podejrzewam ze postarają się wyłapać i
    spowolnić na dojeździe tylu motocyklistów ilu dadzą radę. Mogą prowadzić
    upierdliwe kontrole. Motocykle biorące udział w proteście i wszystkie dokumenty
    musicie mieć nienaganne. Bo litości nie będą mieli dla nikogo a potencjalne kary
    będą najwyższe jakie będą mogli dać. Motocykliści zadarli z największymi
    bufonami. Ten protest ich ośmiesza tak jak żaden inny protest ich nie ośmieszył.
    Oni pozwolą na stratę kasy, ofiary. Ale tego ze ich ośmieszyliście w przypadku
    waszej przegranej nie darują dokąd będą siedzieli na stołkach. Jak się poddacie
    i nie będziecie kontynuowali protestu to was zgnoją. Tak to działa.

  • 7. Data: 2009-08-20 05:14:40
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka
    ***"Kuczu"
    Zieeew.

    Nie kazdy ma niewatpliwe szczescie mieszkac w NRD gdzie drogi sa za darmo i
    niezlej jakosci...
    A akcja zajebista - pewnie chcac nie chcac wezme w niej udzial puszka bo
    akurat bede jechal na wakacje.

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 8. Data: 2009-08-20 06:09:01
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Tytus z Fabryki pisze:

    > Nie kazdy ma niewatpliwe szczescie mieszkac w NRD gdzie drogi sa za darmo i
    > niezlej jakosci...

    A ja mieszkam ? Bo nie wydawa mi sie :)

    > A akcja zajebista - pewnie chcac nie chcac wezme w niej udzial puszka bo
    > akurat bede jechal na wakacje.

    Nieno zajebista. Moze nawet Lepper obejmie ja honorowym patronatem.

  • 9. Data: 2009-08-20 06:09:47
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl> wrote

    > Nie kazdy ma niewatpliwe szczescie mieszkac w NRD gdzie drogi sa za darmo
    > i niezlej jakosci...

    hihihihiiii... za darmo??? Slyszales kiedys o podatku
    od pojazdow mechanicznych (Kraftfahrzeugsteuer )?

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 10. Data: 2009-08-20 06:28:24
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    *** "Spider A.J."
    hihihihiiii... za darmo??? Slyszales kiedys o podatku
    > od pojazdow mechanicznych (Kraftfahrzeugsteuer )?

    O kurna!!!
    "Za benzyniaka(euro4) płace 300 podatku + plus 600 euro ubezpieczenia.W
    Polsce miałem 50% zniżki i za te auto płaciłbym 500zł."
    A to faszysci...

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)