  • 1. Data: 2010-02-17 23:33:40
    Temat: Toyota Yaris 2004 - pytanie o uszczelke tylnej klapy - prosba o pilna pomoc
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    Witam,
    mam dosyc pilne pytanie, moze ktos mi potrafi odpowiedziec z pamieci,
    albo moze zerknac u siebie w samochodzie.
    Sprawa dotyczy Toyoty Yaris w przedostatniej budzie (roczniki 2000-2005).
    Tylna klapa ma dwie uszczelki. jedna taka typowa gruba w miejscu styku
    klapy z karoseria i dodatkowo jest tam przy szybie taka cienka
    uszczelka, ktora biegnie wzdluz krawedzi klapy/szyby, a dokladniej
    wzdluz bocznych i gornej krawedzi szyby.

    Moje pytanie jest nastepujace: czy ta cienka uszczelka jest przyklejona
    od spodu do szyby czy moze jest przyklejana do krawedzi klapy?

    Bylbym ogromnie wdzieczny za odpowiedz na te kwestie, a jesli ktos
    moglby cyknac fotke otwartej klapy z boku, tak by bylo widac gdzie jest
    przyklejona ta uszczelka to byloby juz super.

    Jutro ide wyjasniac pewne niescislosci wykonania naprawy powypadkowej i
    miedzy innymi mam do wyjasnienia kwestie zamontowania wspomnianej uszczelki.

    Z gory dzieki za wszelka pomoc.

    Jesli ktos zrobilby fotke, to poprosze o nia na priv (po usunieciu z
    adresu wstawki antyspamowej).

    KLOSZ
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ
    "To co widzisz to też jest patologia, tylko troche inna niż Twoja..." -
    tez by KLOSZ