  • 1. Data: 2010-02-17 23:48:39
    Temat: Tanie do "zagazowania"
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    Witam,

    co możecie polecić taniego do "zagazowania"? Do 10 000zł ale im mniej
    tym lepiej. Nie może to być segment A, eksploatacja nie może być droga,
    reszta parametrów nie istotna. Na razie faworytami są Lanos/Nubira.

    --
    kamil d
    red 206

  • 2. Data: 2010-02-18 07:19:21
    Temat: Re: Tanie do "zagazowania"
    Od: "SET" <b...@m...pl>

    Użytkownik "kamil d" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tym lepiej. Nie może to być segment A, eksploatacja nie może być droga,
    > reszta parametrów nie istotna. Na razie faworytami są Lanos/Nubira.

    Espero. Za śmieszne pieniądze spore auto. Mam ale nie sprzedam :)

  • 3. Data: 2010-02-18 08:01:10
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > co możecie polecić taniego do "zagazowania"? Do 10 000zł ale im mniej
    > tym lepiej. Nie może to być segment A, eksploatacja nie może być droga,
    > reszta parametrów nie istotna. Na razie faworytami są Lanos/Nubira.

    jeśli może być ciut starsze niż lanos to Corolla e11. Za te pieniądze kupisz
    coś ok 98r. Silnik 1,6 4AFE idealnie nadaje się do gazowania. Jeśli zadbany
    to autko nie do zajechania. Ja nie miałem żadnych problemów. Znam Carinę z
    tym silnikiem która ma grubo ponad 400kkm, od ponad 100kkm na gazie i też
    śmiga :)

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 4. Data: 2010-02-18 08:50:27
    Od: yaro <y...@y...pl>

    > Na razie faworytami są Lanos/Nubira.

    i chyba lepszych nie znajdziesz ;)
    wrzucasz II generacja i smigasz

    mi lanos w trasie bral 9litrow, w miescie bylo wiecej do 12l

    --
    yaro

  • 5. Data: 2010-02-18 09:07:23
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    kamil d pisze:
> [...]
    > tym lepiej. Nie może to być segment A, eksploatacja nie może być droga,
    > reszta parametrów nie istotna. Na razie faworytami są Lanos/Nubira.

    Dacia Logan oprócz tego, że toporne wnętrze to auto świetne. I jest
    szansa coś wyrwać za taką kwotę. Oczywiście jeśli gaz to tylko sekwencja.

    --
    krzysiek82

  • 6. Data: 2010-02-18 09:22:44
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "Scyzoryk" <g...@i...pl> wrote in message

> [...]
    > zadbany to autko nie do zajechania. Ja nie miałem żadnych problemów. Znam
    > Carinę z tym silnikiem która ma grubo ponad 400kkm, od ponad 100kkm na
    Ja ma 4EFE i wywalilem gaz , ciagle były z nim jakieś problemy, ponoć przez
    długi dolot. zresztą gazu paliła 14 litrów. 4AFE nie różni sie tak bardzo
    więc ja bym uważal z gazowaniem.

  • 7. Data: 2010-02-18 10:23:10
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Ja ma 4EFE i wywalilem gaz , ciagle były z nim jakieś problemy, ponoć
    > przez
    > długi dolot. zresztą gazu paliła 14 litrów. 4AFE nie różni sie tak bardzo
    > więc ja bym uważal z gazowaniem.

    jeszcze nie słyszałem o problemach z gazem w starym 1,6 toyoty. Gazownik jak
    do niego podjechałem wręcz usieszył się i powiedział że ten samochód aż
    przyjemnie robić bo nie sprawia klopotów. Może zmień gazownika :) Ja miałem
    2 gen, jezdziłem z nią przez 2 lata i nawet raz nie kichnęła. Spalanie na
    poziomie 9-11L więc jak na 1,6 normalnie.

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 8. Data: 2010-02-18 13:12:03
    Od: Michał <m...@o...pl>

    http://allegro.pl/item922729814_lancia_delta_hpe_1_6
    _b_sekw_instalacja_gazowa.html

  • 9. Data: 2010-02-18 13:20:19
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    Michał pisze:
    > http://allegro.pl/item922729814_lancia_delta_hpe_1_6
    _b_sekw_instalacja_gazowa.html

    Po 1. nie ma czegos takiego jak sekwencja 3. generacji a po 2. ciekawe
    kto sie podejmie serwisu tej instalacji gdy cos bedzie nie tak.

  • 10. Data: 2010-02-18 13:20:24
    Od: "mcgregor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > http://allegro.pl/item922729814_lancia_delta_hpe_1_6
    _b_sekw_instalacja_gazowa.html

    Tylko zapomniałeś dodać, że instalacja holenderska.