  • 1. Data: 2010-02-17 22:14:31
    Temat: Oponki letnie....
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    Chyba niektorych rozczaruje, ale nie chce pytac czy juz zmieniac na
    letnie :).

    Rozgladam sie za nowymi oponami letnimi (185/60 R14) do Opla Astry 1
    (Sedan). Poprzegladalem oferty w e-sklepach. Praktycznie do dowolnego
    modelu opony jest mnostwo komentarzy pozytywnych, wychwalajacych jaka to
    jest super opona, jak super hamuje, jak wspaniale trzyma sie drogi na
    zakretach itd., ale negatywne komenatrze tez sa. Moim zdaniem nawet
    bardziej przemyslanie napisane niz pozytywy. I ktorym tu teraz wierzyc?
    Pomozcie bo mam zupelny metlik w glowie :).

    Jakie letnie opony (185/60 R14) do Opla Astry1 polecicie do 200zl? Jazda
    do 20 km dziennie w malej miejscowosci, raz do roku wypad nad morze :).

    Z gory dzieki,

    --
    www.ogloszenia.krakow.pl

  • 2. Data: 2010-02-17 22:50:23
    Temat: Re: Oponki letnie....
    Od: to <t...@a...xyz>

    perszing wrote:

> [...]
    > bardziej przemyslanie napisane niz pozytywy. I ktorym tu teraz wierzyc?
    > Pomozcie bo mam zupelny metlik w glowie :).

    Pozytywy są mało warte, bo jak ktoś zmienia łyse opony na jakiekolwiek
    nowe to będą relatywnie dobre. Po za tym Astra 1 to nie bolid i
    zdecydowana większość jeździ tym autem spokojnie, wiec zbyt wiele o
    oponach tak naprawdę nie może powiedzieć. Patrz przede wszystkim na
    negatywy.

    --
    cokolwiek

  • 3. Data: 2010-02-17 22:51:11
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-02-17 22:14, perszing pisze:

    > Jakie letnie opony (185/60 R14) do Opla Astry1 polecicie do 200zl? Jazda
    > do 20 km dziennie w malej miejscowosci, raz do roku wypad nad morze :).
    Uniroyal RALLYE 680
    Kosztują 192 złote -> http://www.opony.com.pl
    Mam już drugi komplet (najpierw Escort, teraz Golf) i sprawują się OK.
    Dobre na mokrym.
    --
    M.

  • 4. Data: 2010-02-17 23:05:07
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    W dniu 2010-02-17 22:50, to pisze:
> [...]
    > zdecydowana większość jeździ tym autem spokojnie, wiec zbyt wiele o
    > oponach tak naprawdę nie może powiedzieć. Patrz przede wszystkim na

    Wlasnie tak robilem, ale potrzebuje 3 opinii od Was :)

    --
    www.ogloszenia.krakow.pl

  • 5. Data: 2010-02-17 23:18:00
    Od: "bosskg" <b...@w...pl>

    Użytkownik "perszing" <t...@j...moj.adres.email.pl> napisał w wiadomości

    > Jakie letnie opony (185/60 R14) do Opla Astry1 polecicie do 200zl? Jazda do 20
    > km dziennie w malej miejscowosci, raz do roku wypad nad morze :).

    Ja do Bravo wsadzilem Yokohamy A-drive i sprawują się rewelacyjnie na suchym i
    na mokrym. Wcześniej miałem jakieś pirelli i widzę sporą poprawę.

    Krzysiek

  • 6. Data: 2010-02-17 23:30:14
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    >
    > Rozgladam sie za nowymi oponami letnimi (185/60 R14) do Opla Astry 1

    > Jakie letnie opony (185/60 R14) do Opla Astry1 polecicie do 200zl?

    Ja polecam Ci Yokohamy A drive, koszt rzędu 190zł/szt w tym rozmiarze, a
    opona?
    bardzo dobra na mokrym, cicha, bardzo dobra na suchym, minus to to, że jest
    miękka i szybko pokonywane zakręty na suchym powodują czasem wrażenie jakby
    chciała spaść z felgi, sprawę wówczas załatwia dopompowanie ciśnienia w
    górny zakres wskazany przez producenta auta, z kolei jej 'miękkość' doceniam
    na naszych drogach, jest komfortowa,
    (wcześniej miałem Dunlopy Sport SP01 i sprzedałem je bo były tragiczne)
    Yokohamy mam na Astrze II i jestem super zadowolony, myślę że inne o
    podobnych właściwościach trakcyjnych kosztują dwukrotnie więcej,
    brat

  • 7. Data: 2010-02-18 00:18:30
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 17 Feb 2010 22:14:31 +0100, perszing wrote:
    >Jakie letnie opony (185/60 R14) do Opla Astry1 polecicie do 200zl? Jazda
    >do 20 km dziennie w malej miejscowosci, raz do roku wypad nad morze :).

    Dawniej polecilbym daytony, ale dawno juz ich nie kupowalem.

    J.

  • 8. Data: 2010-02-18 00:44:55
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

> [...]

    > modelu opony jest mnostwo komentarzy pozytywnych, wychwalajacych jaka to
    > jest super opona, jak super hamuje, jak wspaniale trzyma sie drogi na

    tanie opony kupują ludzie do tanich samochodów i jezdza spokojnie. Cieszą
    sie ze kupili tanio, są zadowoleni z wyboru, wymagania niekoniecznie maja
    duze. Stąd opinie są dobre. Też to zauważylem ze na opony.com najtansze
    opony maja oceny np 4,8 czyli takie jak najlepsze najdrozsze opony.

  • 9. Data: 2010-02-18 03:04:15
    Od: "Lukasz" <z...@b...net.pl>

> [...]
    > Jakie letnie opony (185/60 R14) do Opla Astry1 polecicie do 200zl? Jazda
    > do 20 km dziennie w malej miejscowosci, raz do roku wypad nad morze :).

    po pierwsze polece ci sklep netcar.pl ( nie jestem z nim zwiazany -
    kupowalem tam juz kilka razy oponki osobowe i dostawcze i nie sa zlezale,
    towar w zasadzie na nastepny dzien- na jakies wyszukane do busa czekalem 2
    dni...)
    po drugie: ja czytam testy opon (ADAC itp., wybieram te z pierwszych pozycji
    nie zużywające się za szybko bo to też istotny parametr. Na komentarze
    użytkowników nie ma co patrzeć bo porównać to można jak się w tych samych
    warunkach tym samym autem przejedzie na różnych oponach a nikt tak nie
    robi), w cenie do 200zł powinieneś w sklepie internetowym dostać towar z
    górnej półki
    Ostatnio kupiłem do auta R14 ziomwe Fulda Kristal montero3 za 170 zł za
    sztukę. Warto popatrzeć na ceny zamienników (w sensie nie 185/60 tylko np
    190/55 - wartośćpodałem przypadkowo) potrafią się czasem różnić ceną dość
    znacznie. W sierpniu za letnie do innego auta- PIRELLI P 7 205/55R16 dałem
    280 zł za sztukę i powiem szczerze- za opony warto zapłacić więcej (w
    sensie: kupić lepsze)... na zimowych fuldach praktycznie jak się nie
    zawiesiłem na podwoziu to ruszałem wszędzie- a ludzi na nowych kormoranach
    odkopywałem ;)

    --
    "Spieszmy sie kupowac samochody z kratka - tak szybko odchodza
    Zostaną po nich kraty i VAT do zaplaty"

  • 10. Data: 2010-02-18 03:12:35
    Od: "Lukasz" <z...@b...net.pl>

    Użytkownik "Lukasz" <z...@b...net.pl> napisał w
    wiadomości news:hli77c$8nc$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "perszing" <t...@j...moj.adres.email.pl> napisał w
    > wiadomości news:hlhm7m$5qb$1@news.onet.pl...

    dodam że zimowe opony testuję na placu (jak kto z Wrocławia- pod Magnolią
    jest fajnie bo często pod koniec plac pusty i fajne zakręty w których przy
    większym śniegu krawężniki nie tak mocno straszne, tyle że po godzinie
    policyja przyjeżdza i trzeba wracać do domu ;p), gdzie widać sporą różnicę
    między oponami- na fuldzie rzęchem golfem jestem w stanie wejść w
    kontrolowany poślizg z prędkością 60-70km/h i wyjść z niego dokładnie tak
    jak bym chciał (np. 5 zakrętów pod rząd bez wychodzenia z poślizgu), a np
    audi a6 którym na letnich oponkach śmigam 200km/h nie wjadę więcej niż
    40km/h- bo na słabych zimowych oponach się nie da.