  • 1. Data: 2010-11-07 16:00:31
    Temat: Trasa Rawa Maz.-Głubczyce-Kraków-Radom
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Dzień Dobry,
    W wtorek, będę miał do przejechania osobowym autem taką trasę;
    -powiedzmy start w Rawie Mazowieckiej o 7 rano, może ciut wcześniej,
    -spotkanie w Głubczycach koło 10-11, jakieś 3-4 godziny,
    -o której mogę potem dotrzeć jakieś 20km na północ od Krakowa w stronę
    Kielc?
    -da się radę dojechać do Radomia do północy?

    Barek

  • 2. Data: 2010-11-07 17:56:21
    Temat: Re: Trasa Rawa Maz.-Głubczyce-Kraków-Radom
    Od: Grzegorz <b...@t...pl>

    Hello BAREK !:
> [...]
    > -powiedzmy start w Rawie Mazowieckiej o 7 rano, może ciut wcześniej,
    > -spotkanie w Głubczycach koło 10-11, jakieś 3-4 godziny,

    Te koło Raciborza/Kędzierzyna ????? O tej porze to od 4 do 5 godzin ....
    chyba że metodą Zientarskiego. Jest parę potencjalnych zatorów po drodze ...

    > -o której mogę potem dotrzeć jakieś 20km na północ od Krakowa w stronę
    > Kielc?

    Zależy, o której z Głubczyc wyjedziesz. I dokąd dokładnie - o tej porze
    zaczej lepiej jechać zadupiem.

    > -da się radę dojechać do Radomia do północy?

    Jak wyjedziesz z Głubczyc wcześnie, to tak. Podajesz tyle informacji, to
    TVN :-D !

    A do Radomia to ja bym nie jechał przez Kielce ..... O ile pamiętam,
    najszybciej przez Tomaszów wyszło ... Ale jeżeli przez Wolbrom Miechów,
    to może wyjść tak samo. O ile nie korkuje się przed Radomiem na robotach
    - dawno tam nie jechałem (ponad 6 miesięcy).

    pzdrw.
    --
    Grzegorz

  • 3. Data: 2010-11-07 18:10:53
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Google Maps podało trasę z Rawy do Częstochowy i potem jakoś przez
    Gliwice do Głupczyc, ale potem do Słomników przez Kraków prowadzi, może
    to np. przez Olkusz lepiej pojechać? Nie wiem jak to najlepiej pojechać.
    Potem to mogę w Jędrzejowie odbić i przez Końskie polecieć na 728 i do
    Grójca dojechać.

  • 4. Data: 2010-11-07 20:00:24
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 07 Nov 2010 16:00:31 +0100, BAREK wrote:
> [...]
    >Kielc?
    >-da się radę dojechać do Radomia do północy?

    Da rade, od 15 do polnocy w koncu az 9 godzin.

    Tylko ze badzmy realistami - rano pewnie zamarudzisz i wyjedziesz po
    8, spotkanie sie przeciagnie i sie wpakujesz w trzy korki -
    na Slasku na A4, przy bramkach, i w koncu w Krakowie.

    J.

  • 5. Data: 2010-11-08 17:19:59
    Od: Grzegorz <b...@t...pl>

    Hello BAREK !:
> [...]
    > to np. przez Olkusz lepiej pojechać? Nie wiem jak to najlepiej pojechać.
    > Potem to mogę w Jędrzejowie odbić i przez Końskie polecieć na 728 i do

    No to może podaj lepiej punkty końcowe i pośrednie i na porządnym
    programie popatrzę ....

    Jak przez Cz-wę Gliwice itd to dodaj min. godzinę ..... zazwyczaj
    nawigacje nie liczą ani korków ani stania na światłach :-D !

    pzdrw.
    --
    Grzegorz