  • 1. Data: 2010-08-23 09:25:08
    Temat: Trasa Warszawa - Łeba
    Od: Artur Dębski <a...@a...pl>

    Auto Route Express prowadzi mnie :

    Wa-wa >> Płońsk >> Lipno >>koło Torunia >> Świecie >> Okolice Grudziądza >>

    Macie jekiś lepszy pomysł czy trzeba jedynie przez Trójmiasto ?
    Jakieś roboty drogowe prowadzone sa na opisanej trasie ?
    (słyszałem że chyba coś kopią w okolicy Trójmiasta - nie wiem czy aktualne )

    Dzięki

    Artur Dębski
    http://blogit.one.pl

  • 2. Data: 2010-08-23 10:01:48
    Temat: Re: Trasa Warszawa - Łeba
    Od: "Marcin K." <k...@g...com>

    tu bylo niedawno o trasie W-wa-Ustka czyli niedaleko od Leby
    http://groups.google.pl/group/pl.misc.samochody/brow
    se_thread/thread/83ef29f5860156ff

    Ja proponuje (jesli jedziesz za dnia) taka trase: W-wa - Plonsk -
    Sierpc - Rypin - Golub Dobrzyn - Wabrzezno - Grudziadz - Warlubie -
    Koscierzyna (uwaga na objazd) - Lebork - Leba

  • 3. Data: 2010-08-23 10:03:24
    Od: "BM" <n...@p...pl>

> [...]
    > Jakieś roboty drogowe prowadzone sa na opisanej trasie ?
    > (słyszałem że chyba coś kopią w okolicy Trójmiasta - nie wiem czy

    Do 3city jedz jak chcesz... ale potem zdecydowanie:
    http://tinyurl.com/393uebx

    --
    Pozdrawiam, BM

  • 4. Data: 2010-08-23 12:59:42
    Od: Artur Dębski <a...@a...pl>

    > Do 3city jedz jak chcesz... ale potem zdecydowanie:
    > http://tinyurl.com/393uebx
    >
    > --
    > Pozdrawiam, BM

    Czy trasa którą widać w Twoim skrócie to obwodnica Trójmiasta
    czy jeszce coś innego poza obwodnicą ?
    Mógłbyś rozwinąc czemu "zdecydowanie" ?

    Dzięki

    Artur Dębski
    http://blogit.one.pl

  • 5. Data: 2010-08-23 15:07:01
    Od: "BM" <n...@p...pl>

    > Czy trasa którą widać w Twoim skrócie to obwodnica Trójmiasta
    > czy jeszce coś innego poza obwodnicą ?
    > Mógłbyś rozwinąc czemu "zdecydowanie" ?

    Obwodnica to E28 (6) ... czemu? Bo omijasz korki w Rumi / Redzie oraz korki
    na wahadle przed Wickiem... no i ruch mniejszy. W Bolszewie tylko troche
    postoisz ale da radę i to objechać.

    --
    Pozdrawiam, BM