  • 1. Data: 2010-08-23 09:28:49
    Temat: Uchwyt gps na szybie - powinni tego zakazać
    Od: "Krzysiek Niemkiewicz" <mojeinicjały[at]post.pl>

    Jadę sobie wczoraj jakieś 130/90 i nagle za mną srebrna vectra, dwóch gości
    w środku, na podszybiu jakieś urządzenie. Grzecznie zwolniłem i na prawy
    pas, oni za mną. Już miałem ciepło i liczyłem kasę, ale poturlaliśmy się
    jeszcze chwilę i zdecydowali się mnie wyprzedzić, patrzę, a to uchwyt gps na
    szybie przyklejony! Słowacy mieli rację zabraniając montowania tego na
    szybie. A jesli już to z boku przy słupku, tak jak u mnie (ale ja to
    leworęczny jestem...)

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 2. Data: 2010-08-23 09:49:10
    Temat: Re: Uchwyt gps na szybie - powinni tego zakazać
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-08-23 09:28, Krzysiek Niemkiewicz pisze:
> [...]
    > szybie przyklejony! Słowacy mieli rację zabraniając montowania tego na
    > szybie. A jesli już to z boku przy słupku, tak jak u mnie (ale ja to

    To takie adamowe Berlingo, by Cię przyprawiło o zawał. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2010-08-23 11:19:39
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    net.pl
    *Krzysiek Niemkiewicz* napisał(-a):

> [...]
    > słupku,
    > tak jak u mnie (ale ja to leworęczny jestem...)

    Chciałbyś żeby łamanie zakazów przez Ciebie implikowało wprowadzenie
    innych zakazów i nakazów?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2010-08-23 11:33:45
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-08-23 09:28, Krzysiek Niemkiewicz pisze:
    > Słowacy mieli rację zabraniając montowania tego na
    > szybie. A jesli już to z boku przy słupku, tak jak u mnie (ale ja to
    > leworęczny jestem...)
    To może po prostu wystarczyłoby wprowadzić przepis zabraniający jazdy za
    Twoim samochodem? :-/
    Maciek

  • 5. Data: 2010-08-23 12:31:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.08.2010 11:33, Maciek pisze:
    > To może po prostu wystarczyłoby wprowadzić przepis zabraniający jazdy za
    > Twoim samochodem? :-/

    A po co kombinować? Odebrać mu prawo jazdy i po problemie ;)

  • 6. Data: 2010-08-23 13:22:19
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Jadę sobie wczoraj jakieś 130/90 i nagle za mną srebrna vectra, dwóch
    > gości w środku, na podszybiu jakieś urządzenie.

    po prostu jesteś przewrażliwiony, gdyby to był wideoradar to już byłoby za
    późno gdybyś się zorientował ;-)

    brat

  • 7. Data: 2010-08-23 14:24:56
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-08-23 12:31, Andrzej Lawa pisze:
    > A po co kombinować? Odebrać mu prawo jazdy i po problemie ;)
    Nie no - to byłoby zbyt proste :-P

    Maciek

  • 8. Data: 2010-08-23 20:38:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Krzysiek Niemkiewicz" <mojeinicjały[at]post.pl> wrote in message
> [...]
    > na szybie. A jesli już to z boku przy słupku, tak jak u mnie (ale ja to

    A sądzisz że jazda 130/90 nie jest zabroniona? :-)) Zabawny jesteś...

  • 9. Data: 2010-08-23 23:38:28
    Od: "Krzysiek Niemkiewicz" <[moje_inicjaly]@post.pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał

    > A sądzisz że jazda 130/90 nie jest zabroniona? :-)) Zabawny jesteś...

    Sam jesteś zabawny sądząc, że ja tak tak sądzę. Po pierwsze niegdzie nie
    napisałem że dobrze zrobiłem, po drugie napisałem, że już liczyłem kasę na
    mandat, z czego mogłeś wywnioskować, że jednak wiedziałem że to jest
    zabronione, po trzecie chyba nie myslisz, że ja tak na poważnie liczę na
    wprowadzenie zakazu umieszczania gps na szybie :) i wreszcie po czwarte idę
    o zakład (o wysokość mandatu), że nie raz sam dopuściłeś się co najmniej
    takiego wykroczenia, więc się z łaski swojej nie wymandrzaj ;)

    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 10. Data: 2010-08-23 23:54:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Niemkiewicz" <[moje_inicjaly]@post.pl> napisał w
    wiadomości news:4c72ea4f$1@news.home.net.pl...
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał

    > Sam jesteś zabawny sądząc, że ja tak tak sądzę.

    Masz jakiś talent do wywoływania kapeluszników do tablicy.
    Przynajmniej wiadomo kogo z miejsca do kf wrzucać.