  • 1. Data: 2009-01-04 22:12:17
    Temat: Karta LAN / wymiana
    Od: "Dexter-Labolatory" <d...@w...pl>

    Witam

    Zepsula mi sie w XBOX karta LAN (zintegrowana z plyta glowna)
    Nazwa ukladu: Bel Stewart MagJack model: SI-50141 lub PulseJack model:
    J1035F01P3

    Wiecie moze gdzie takie cos sprzedaja w polsce?

    ps.
    Mam do przeszczepu innego xboxa i sobie wylutuje, ciekawi mnie jedynie czy
    takie "drobnostki" sa wogole do kupienia?? (nowe)

  • 2. Data: 2009-01-05 15:36:34
    Temat: Re: Karta LAN / wymiana
    Od: Adam Górski <t...@m...pl>

    Dexter-Labolatory pisze:
> [...]
    > Mam do przeszczepu innego xboxa i sobie wylutuje, ciekawi mnie jedynie
    > czy takie "drobnostki" sa wogole do kupienia?? (nowe)

    A jakie są objawy niedziałania bo to co podałeś to tylko traffo
    ethernetowe , a przynajmniej po nazwie tak to wyglada.

    Jeśli jesteś pewny to ten drugi ciąg jest nazwą.
    Pytaj w firmie Gamma w Warszawie -> dystrybutor.

    Pozdro

    Adam

  • 3. Data: 2009-01-06 09:29:43
    Od: "Dexter-Labolatory" <d...@w...pl>

    Adam Górski wrote:

    > A jakie są objawy niedziałania bo to co podałeś to tylko traffo
    > ethernetowe , a przynajmniej po nazwie tak to wyglada.

    Diody sie nie pala na tej kostce / kabel / switch 100% OK
    No i brak LANu tzn. nie pobiera numeru IP z DHCP

    > Jeśli jesteś pewny to ten drugi ciąg jest nazwą.

    Te nazwy wzialem z tej stronki:
    http://xbx.networkboy.net/encyclopedia_components_ot
    her.shtml -> J7A1

    Na mojej kostce mam te pierwsza nazwe czyli:
    Bel Stewart MagJack model: SI-50141
    Myslalem ze to karta LAN ?

  • 4. Data: 2009-01-06 14:19:56
    Od: Adam Górski <t...@m...pl>

    Dexter-Labolatory pisze:

    > Diody sie nie pala na tej kostce / kabel / switch 100% OK
    > No i brak LANu tzn. nie pobiera numeru IP z DHCP

    Bywa tak ze sie piny w wew gniazdka ethernetowego wyginaja - > prosze
    sprawdzic.

    Rozumiem ze inne urządzenie podpięte do tego samego kabla i calej reszty
    bierze numer z DHCP ?

> [...]
    > http://xbx.networkboy.net/encyclopedia_components_ot
    her.shtml -> J7A1

    > Na mojej kostce mam te pierwsza nazwe czyli:

    Jeżeli jest to grube prawie na centymetr i ma 14 - 16 nozek to na pewno
    jest to transformator eth i na pewno jest sprawny.

    Jeżeli to nie gniazdko i nie strona soft to raczej marne szanse.

    Adam