  • 1. Data: 2010-04-21 21:05:45
    Temat: Tunning pelna gembom :)
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Witam.

    Sorki, ale musialem sie podzielic.

    http://moto.allegro.pl/item1010381145_yamaha_r1_2004
    r_dobry_tuning_polecam.html

    Dobry tunning: naklejki :))) chyba wszystkie dostepne na rynku.

    Koczis
    R1

  • 2. Data: 2010-04-21 22:04:54
    Temat: Re: Tunning pelna gembom :)
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Koczis" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    r_dobry_tuning_polecam.html

    > Dobry tunning: naklejki :))) chyba wszystkie dostepne na rynku.

    Czyli jednak nie tylko przez zjebane malowanie można zeszpecić
    motocykl.
    Kompetne bezguście. I nie ma się z czego śmiać, tylko wziąć to jako
    przestrogę.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 3. Data: 2010-04-22 00:31:19
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    Koczis pisze:
> [...]
    r_dobry_tuning_polecam.html

    > Dobry tunning: naklejki :))) chyba wszystkie dostepne na rynku.

    Chyba chciales napisac totalna kupa a nie tuning, nawet koncowki ma
    cienkie ;) Mnie zaciekawilo cototo ten "interfejs"...

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla (ex) R1 + dodatki

  • 4. Data: 2010-04-22 06:20:53
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    On 22 Kwi, 02:31, marider <marider@CUT_go2.pl> wrote:

    > Mnie zaciekawilo cototo ten "interfejs"...

    takie miejsce gdzie wpelzaja metalowe weze...

    scibor
    Helga VFR800

  • 5. Data: 2010-04-22 08:35:42
    Od: "Kuczu" <q...@g...com>

    Użytkownik "marider" <marider@CUT_go2.pl> napisał w wiadomości

    > Mnie zaciekawilo cototo ten "interfejs"...

    To takie gniazdko do podlaczenia wibratora lub lodowki turystycznej

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 6. Data: 2010-04-22 09:11:42
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Koczis" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    > Dobry tunning: naklejki :))) chyba wszystkie dostepne na rynku.

    No... w jednym miejscu MAX, w drugim 46, DID i AFAM tuz obok siebie, a i RK
    tez tam jest, Motul kolo Repsola. Brakuje mi tylko Denso i Dunlopa zeby NGK
    i Michelin mieli towarzystwo.

    Ewentualnego nowego wlasciciela czekaja dluuuugie tygodnie domywania kleju
    po zerwaniu tego calego gowna.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 7. Data: 2010-04-22 10:37:37
    Od: Odys <o...@t...pl>

    > Kompetne bezguście. I nie ma się z czego śmiać, tylko wziąć to jako
    > przestrogę.

    nie wiem o co wam chodzi przecież to są bardzo ładne naklejki...

    odys
    ---
    XLH 883 (Grupa Lublin)

  • 8. Data: 2010-04-22 15:47:25
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    Ivam pisze:
    > Ewentualnego nowego wlasciciela czekaja dluuuugie tygodnie domywania
    > kleju po zerwaniu tego calego gowna.

    Dokladnie to samo pomyslalem. Niezly przyklad jak mozna oszpecic fajne moto.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla (ex) R1 + dodatki

  • 9. Data: 2010-04-22 18:38:39
    Od: "Piotr Chamernik :: CHAMER" <chamer_malpa_post_pl_skasujto>

    Użytkownik "Koczis" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dobry tunning: naklejki :))) chyba wszystkie dostepne na rynku.

    Bo to jest tuning optyczny - bierzesz motocykl i oPtykasz czym sie da...

    --
    Pozdrawiam,
    CHAMER

  • 10. Data: 2010-04-22 22:39:19
    Od: "Przemysław Budnicki" <a...@g...pl>

    marider <marider@CUT_go2.pl> napisał(a):

    > Chyba chciales napisac totalna kupa a nie tuning, nawet koncowki ma
    > cienkie ;) Mnie zaciekawilo cototo ten "interfejs"...

    No to dyndadło przy kluczyku ;-)
    asterix

    pijemy w sobotę ?:]