  • 1. Data: 2010-03-08 16:24:16
    Temat: Turbodymomen przyłapany na gorącym uczynku
    Od: Olo <o...@p...fml>

    http://www.youtube.com/watch?v=WPDMxqFOgXU

  • 2. Data: 2010-03-08 16:29:44
    Temat: Re: Turbodymomen przyłapany na gorącym uczynku
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Olo" napisał
    > http://www.youtube.com/watch?v=WPDMxqFOgXU
    a czytasz czasami grupę czy tylko piszesz?

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2010-03-08 16:36:50
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Olo pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=WPDMxqFOgXU

    hmm teraz już wiem, że jak będę jechał autem do lakiernika to muszę mieć
    gogle :)

    --
    krzysiek82

  • 4. Data: 2010-03-08 16:37:14
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Tomek" <W...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Olo" napisał
    > a czytasz czasami grupę czy tylko piszesz?

    A nie pomyliło Ci się z wersją krajową ?

    Pzdr

    JKK

  • 5. Data: 2010-03-08 16:42:27
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "J_K_K" napisał
    > A nie pomyliło Ci się z wersją krajową ?
    nie pomyliło mi się
    http://groups.google.pl/group/pl.misc.samochody/brow
    se_thread/thread/04e684b729503c8f?hl=pl#
    nawet dokładnie ten sam link do YT

    --
    Tomek

  • 6. Data: 2010-03-08 20:20:32
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    Olo pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=WPDMxqFOgXU

    Czekaj, zaraz wysle Ci Dzidka i BMW...

  • 7. Data: 2010-03-08 21:31:30
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > hmm teraz już wiem, że jak będę jechał autem do lakiernika to muszę mieć
    > gogle :)

    Jeśli mnie pamięć nie myli to ostatnio gdy od niego wracałeś miałeś na
    bańce kask. ;-)

    --
    cokolwiek

  • 8. Data: 2010-03-08 21:42:39
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-08 20:20, Stefan pisze:

    > Czekaj, zaraz wysle Ci Dzidka i BMW...

    A pamiętacie jeepa???? ;D

  • 9. Data: 2010-03-08 21:45:19
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-03-08 21:42, Filip KK pisze:

    > A pamiętacie jeepa???? ;D

    młodzik ... maluch w stronę słońca jest świeższy.

    6008

  • 10. Data: 2010-03-08 23:18:17
    Od: Wiktor <a...@a...pl>

    Tomek pisze:

    > http://groups.google.pl/group/pl.misc.samochody/brow
    se_thread/thread/04e684b729503c8f?hl=pl#

    > nawet dokładnie ten sam link do YT

    hmmm
    ja używam serwera news.onet.pl i tego wątku nie widzę

    --
    Wiktor