  • 1. Data: 2010-03-08 15:48:58
    Temat: Jak oblać egzamin na PJ?
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Jazda już grubo ponad 25 minut. Na jezdni stoi źle zaparkowany samochód.
    Kursant chcąc go ominąć ma do wyboru przejazd po ciągłej. Udaje się jednak
    zmieścić między linią a zaparkowanym autem. Niestety oblewa za niebezpieczny
    odstęp od zaparkowanego pojazdu. Gdyby przejechał po linii dostałby po dupie
    za linię. Niestety to nie pierwszy przypadek kiedy z czyjegoś powodu
    egzaminator wykorzystuje sytuację i oblewa egzaminowanego. Nie stuknął
    lusterkami, nie najechał na linię to egzaminator nie powinien otwierać ryja.
    Co mógł natomiast zrobić? Zawiadomić policję lub SM, a nie udupiać kursanta.
    Nic dziwnego, że zdające ludziska uciekają z W-wy na prowincję.
    neelix

  • 2. Data: 2010-03-08 15:55:46
    Temat: Re: Jak oblać egzamin na PJ?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 8 Mar 2010 15:48:58 +0100, neelix napisał(a):

> [...]
    > Co mógł natomiast zrobić? Zawiadomić policję lub SM, a nie udupiać kursanta.
    > Nic dziwnego, że zdające ludziska uciekają z W-wy na prowincję.

    skąd wymyśliłeś tą brednię? od dłuższego czasu wszystkie samochody mają
    zamontowane kamery rejestrujące przebieg egzaminu, a naruszenie ciągłej
    przy omijaniu nie jest złamaniem przepisów.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-03-08 16:42:52
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-03-08 15:55, Waldek Godel pisze:

    > skąd wymyśliłeś tą brednię? od dłuższego czasu wszystkie samochody mają
    > zamontowane kamery rejestrujące przebieg egzaminu, a naruszenie ciągłej
    > przy omijaniu nie jest złamaniem przepisów.

    Jak widać nasz grupowy znawca przepisów, znowu oblał egzamin na PJ.

    A.

  • 4. Data: 2010-03-08 16:46:53
    Od: choczsz <z...@j...pl>

    On 8 Mar, 15:48, "neelix" <a...@w...pl> wrote:

    > Gdyby przejechał po linii dostałby po dupie
    > za linię.

    To jest nieprawda.

  • 5. Data: 2010-03-08 17:31:46
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > a naruszenie ciągłej
    > przy omijaniu nie jest złamaniem przepisów.

    jakas podstawa prawna ?

    Icek

  • 6. Data: 2010-03-08 17:32:46
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 8 Mar 2010 17:31:46 +0100, Icek napisał(a):

    > jakas podstawa prawna ?

    Najlepsza - brak podstawy prawnej do ukarania.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 7. Data: 2010-03-08 18:22:39
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    neelix pisze:
> [...]
    > jednak zmieścić między linią a zaparkowanym autem. Niestety oblewa za
    > niebezpieczny odstęp od zaparkowanego pojazdu. Gdyby przejechał po linii

    NIe powinien wtedy dostać, a jakby dostał to powinien się odwołać - jest
    to nagrane - niestety jedyne co wywalczy to darmowa powtórka.

    Ty oblałeś, czy naprawdę jesteś instruktorem?

    Shrek.

  • 8. Data: 2010-03-08 18:23:30
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 8 Mar 2010 15:48:58 +0100, neelix napisał(a):

    > Niestety oblewa za niebezpieczny
    > odstęp od zaparkowanego pojazdu.

    Jakby odstęp nie był bezpieczny to by było bum.

    > Gdyby przejechał po linii dostałby po dupie
    > za linię.

    Po dupie to dostać mógł parkujący za to że blokuje ruch.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 9. Data: 2010-03-08 18:59:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

> [...]
    > Udaje się jednak zmieścić między linią a zaparkowanym autem. Niestety
    > oblewa za niebezpieczny odstęp od zaparkowanego pojazdu.

    Jak blisko i z jaka predkoscia przejechałes od tego zaparkowane auta?
    ;-P
    Tak wiem, to nie był twój egzamin. Niemniej post fajnie się wpisał w
    pozostałe dyskusje z twoim udziałem.

    Ad meritum - jeżeli kursant uważa, że ominął bezpiecznie - niech się
    odwołuje.

  • 10. Data: 2010-03-08 19:06:05
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Arek (G)" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Jak widać nasz grupowy znawca przepisów, znowu oblał egzamin na PJ.

    Bez komentarza.
    neelix