  • 91. Data: 2020-04-13 20:11:52
    Temat: Re: Twoj telefon cie sledzi
    Od: z <...@...pl>

    > Nie musisz cytować zawsze całej wiadomości.
    > Wystarczy fragment do którego się odnosisz.

    Gdybyś czytał to na co odpisujesz to wiedziałbyś że w pewnych sytuacjach
    (jak ta) cytuję. Ale ty nie czytasz tylko wygłaszasz uparcie swoją tezę.

    Kto tu jest TROLEM?

  • 92. Data: 2020-04-13 22:58:34
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-13 o 20:11, z pisze:

    > Gdybyś czytał to na co odpisujesz to wiedziałbyś że w pewnych sytuacjach
    > (jak ta) cytuję. Ale ty nie czytasz tylko wygłaszasz uparcie swoją tezę.
    >
    > Kto tu jest TROLEM?

    Ty.
    Trollem uparcie głoszącym że mam stosować programy i dodatki
    do tych programów tak jak ty i odpisywać w sposób jaki ty
    uważasz za jedynie słuszny.

    Pozdrawiam

  • 93. Data: 2020-04-14 09:58:03
    Od: z <...@...pl>

    Ostatni raz informuję Cię że darmowe programy potrafią wyświetlić drzewo
    wiadomości z serwera news.
    Ja używam tej funkcjonalności od kilkunastu lat.
    Zrób coś dla ludzkości i też się tego naucz. To nic ne kosztuje.

  • 94. Data: 2020-04-14 09:59:38
    Od: z <...@...pl>

    PS. Bo widzę że straszny z Ciebie czajnik.
    Nie musisz instalować dodatków. Thunderbird ma to w standardzie.
    Ikonka z lewej strony tematu.

  • 95. Data: 2020-04-14 10:02:19
    Od: z <...@...pl>

    Dobra wolno Ci utrudniać sobie życie jak lubisz.

    Tylko przestań JĘCZEĆ.

  • 96. Data: 2020-04-14 17:47:19
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-14 o 09:58, z pisze:

> [...]
    > Ja używam tej funkcjonalności od kilkunastu lat.
    > Zrób coś dla ludzkości i też się tego naucz. To nic ne kosztuje.

    Kolejny raz informuje cię że nie cytujesz tekstu na który odpowiadasz.

    Pozdrawiam

  • 97. Data: 2020-04-14 17:48:57
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-14 o 10:02, z pisze:

    > Dobra wolno Ci utrudniać sobie życie jak lubisz.

    A ty nie powinieneś utrudniać życia innym.

    > Tylko przestań JĘCZEĆ.

    Więc przestań się zachowywać jak wioskowy cham.
    No chyba że nim faktycznie jesteś.

    Pozdrawiam

  • 98. Data: 2020-04-14 17:50:17
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-14 o 09:59, z pisze:

    > PS. Bo widzę że straszny z Ciebie czajnik.

    Z ciebie straszny idiota i troll.

    > Nie musisz instalować dodatków. Thunderbird ma to w standardzie.
    > Ikonka z lewej strony tematu.

    Twój thunderbird ma w standardzie cytowanie, zacznij go używać.
    I przestań jęczeć.

    Pozdrawiam

  • 99. Data: 2020-04-14 23:21:35
    Od: ? Stacja Zajebalowo-Koluszki ? <s...@w...pyzdry.na.trasie.baraniec.polszewnia.w.neoPRLu.invalid>

    z DUPY wrote:
    > PS. Bo widzę że straszny z Ciebie czajnik.

    a *z* DUPY straszny CUCH!

    --
    Stacja Zajebalowo-Koluszki

  • 100. Data: 2020-04-15 09:14:42

    Ja nie utrudniam Tobie życia.
    Ty w XXI wieku nie umiesz korzystać z newsów.