  • 1. Data: 2010-02-02 19:32:55
    Temat: Tylne wahacze wzdłużne, MK3, Mondeo
    Od: GiełduGiełdu <g...@g...com>

    Witam Grupowiczów!

    Diagnosta stwierdził wybite tulejki w tylnych wahaczach wzdłużnych,
    Mondeo MK3. Mam pytanie, czy są dostepne same tulejki czy też trzeba
    wymienić całe wahacze? Jak sądzicie?

    Dzięki
    Pozdrowienia,
    GG

  • 2. Data: 2010-02-02 19:51:47
    Temat: Re: Tylne wahacze wzdłużne, MK3, Mondeo
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    GiełduGiełdu pisze:
> [...]
    >
    > Diagnosta stwierdził wybite tulejki w tylnych wahaczach wzdłużnych,
    > Mondeo MK3. Mam pytanie, czy są dostepne same tulejki czy też trzeba

    witam
    są dostępne same tuleje
    http://ford.sklep.pl/pl,product,478043,tuleja,wahacz
    a,wzdluznego,mks,kombi.html

    pozdrawiam
    marcin

  • 3. Data: 2010-02-02 21:32:41
    Od: GiełduGiełdu <g...@g...com>

    No właśnie, są to tuleje do Kombi, a ja mam Hatchback i do niego są
    tylko wahacze.

  • 4. Data: 2010-02-03 10:41:34
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITonet.pl>

    "GiełduGiełdu" <g...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
    > No właśnie, są to tuleje do Kombi, a ja mam Hatchback i do niego są
    > tylko wahacze.

    No to kombinuj. Tuleje do zamrazarki, wahacz do piekarnika, troche oleju i
    popiesc młotkiem w imadle. :-)