  • 1. Data: 2010-02-02 19:31:16
    Temat: zabytkowe tablice
    Od: maniek <m...@o...pl>

    Witam.Znajomy posiada 26-cio letniego renault'a 9.
    Czy może starać sie o zabytkowe tablice rejestracyjne,jakie kryteria
    musi spełniać takie auto?

  • 2. Data: 2010-02-02 19:58:27
    Temat: Re: zabytkowe tablice
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    maniek wydusił z siebie te słowy:

    > Witam.Znajomy posiada 26-cio letniego renault'a 9.
    > Czy może starać sie o zabytkowe tablice rejestracyjne,jakie kryteria
    > musi spełniać takie auto?

    5 sekund guglania, leniuchu

    http://www.gazetapodatnika.pl/artykuly/rejestracja_p
    ojazdu_zabytkowego-a_3045.htm
    http://www.motogazeta.mojeauto.pl/Aktualnosci/Samoch
    od_zabytkowy,a,3936.html
    http://www.naukajazdy.pl/porady_dla_kierowcow/ubezpi
    eczenie_i_rejestracja_pojazdu_zabytkowego.html
    http://www.promobil.pl/badania_diagnostyczne.htm

    itd itp

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

  • 3. Data: 2010-02-02 20:26:38
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "maniek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
    Witam.Znajomy posiada 26-cio letniego renault'a 9.
    Czy może starać sie o zabytkowe tablice rejestracyjne,jakie kryteria
    musi spełniać takie auto?

    Z tego co pamietam tak z glowy to min 25 lat i 15 lat od ukonczenia
    produkcji modelu. Cos takiego.
    Ale niech 10x pomyli czy mu sie oplaca, jest wiele za i przeciw.
    A na dzien dobry 1000 zl za same zolte.

    PZDr
    Adam

  • 4. Data: 2010-02-02 21:45:25
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > produkcji modelu. Cos takiego.
    > Ale niech 10x pomyli czy mu sie oplaca, jest wiele za i przeciw.

    I każdy ewentualny wyjazd takim autem wiąże się ze zgoda konserwatora
    zabytków...

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 5. Data: 2010-02-02 21:52:24
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Ale niech 10x pomyli czy mu sie oplaca, jest wiele za i przeciw.
    > A na dzien dobry 1000 zl za same zolte.

    jesli autko bedzie sluzylo sezonowo to ten 1000 szybko mozna odrobić w OC

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 6. Data: 2010-02-02 21:53:53
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > I każdy ewentualny wyjazd takim autem wiąże się ze zgoda konserwatora
    > zabytków...

    chyba zapomniałeś dopisać za granicę :)

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 7. Data: 2010-02-02 21:59:46
    Od: "B.Z." <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

    > Witam.Znajomy posiada 26-cio letniego renault'a 9.
    > Czy może starać sie o zabytkowe tablice rejestracyjne,jakie kryteria
    > musi spełniać takie auto?
    Niech sobie daruje... naprawdę nie opłaca się. Czy znajoma chce jeździć tym
    samochodem i dokonywać normalnych napraw? Nie wiem czy dalej są problemy z
    poruszaniem się poza granicami PL... poszukaj na googlach co się dzieje w razie
    stłuczki, itp.
    Jak na razie co rozmawiałem z ludźmi co mieli samochody na żółtych to mówili:
    pierwszy i ostatni raz...

    B.Z.

    --
    Ciekawa gra przez przeglądarkę: http://wojownicy.eu
    Trzy słowa o mnie: http://bolivar.cal.pl

  • 8. Data: 2010-02-03 17:54:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "B.Z." <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>
> [...]
    > czy dalej są problemy z poruszaniem się poza granicami PL...
    > poszukaj na googlach co się dzieje w razie stłuczki, itp.

    A kolejny problem - mozna to zezlomowac, czy juz nie ?

    J.

  • 9. Data: 2010-02-03 21:14:18
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "B.Z." <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>
    >
    > A kolejny problem - mozna to zezlomowac, czy juz nie ?

    Nigdy nie mozna bylo.

    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 10. Data: 2010-02-06 15:01:21
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Scyzoryk" <g...@i...pl> napisał w wiadomości

    > chyba zapomniałeś dopisać za granicę :)
    >

    > --

    Nie do konca, takie pozwolenie sie wystawia na 3 lata. Przynajmniej tak
    rzeczoznawca mi powiedzial.

    PZDr
    Adam