  • 1. Data: 2007-02-11 10:41:38
    Temat: UKE do TP SA: Internet dla firm musi być tańszy
    Od: grindej <n...@n...pl>

    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,39095
    48.html

    No, to kolejna ciekawostka..
    Urynanety na DSL'ach zaczną kwitnąć, a UrynanetyPlus na łączach
    symetrycznych - niech dalej się użerają z cenami i kombinują, jak tu
    dorównać innym..

  • 2. Data: 2007-02-11 10:48:47
    Temat: Re: UKE do TP SA: Internet dla firm musi być tańszy
    Od: Marcin 'Qrczak' Kowalczyk <q...@k...org.pl>

    Dnia 11-02-2007, nie o godzinie 11:41 +0100, grindej napisał(a):

> [...]
    > Urynanety na DSL'ach zaczną kwitnąć, a UrynanetyPlus na łączach
    > symetrycznych - niech dalej się użerają z cenami i kombinują, jak tu

    Tracę wiarę w sensowność działań UKE. Należy doprowadzić do tego, żeby
    konkurencja miała warunki do rozwoju, a nie do tego, żeby TPSA oferowała
    klientom ceny wymuszone przez regulatora.

    --
    __("< Marcin Kowalczyk
    \__/ q...@k...org.pl

  • 3. Data: 2007-02-11 10:58:59
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Marcin 'Qrczak' Kowalczyk napisał(a):

> [...]
    > konkurencja miała warunki do rozwoju, a nie do tego, żeby TPSA oferowała
    > klientom ceny wymuszone przez regulatora.

    Gdzie tu widzisz cokolwiek na temat cen? Ja widzę "nakłanianie" tepsy do
    przestrzegania prawa - art. 57 PT.

    M.

  • 4. Data: 2007-02-11 11:15:05
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com>

    Użytkownik "Marcin 'Qrczak' Kowalczyk" <q...@k...org.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    konkurencja miała warunki do rozwoju, a nie do tego, żeby TPSA oferowała
    klientom ceny wymuszone przez regulatora.

    Ja juz stracilem wiare jakis czas temu, ostatnio tepsie UKE zabronil tworzyc
    umowy na lacza ATM ze znika 30% bo uznal to za dumping. ;/

  • 5. Data: 2007-02-11 14:37:37
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Użyszkodnik Radoslaw HORODNICZY napisał:

    > Ja juz stracilem wiare jakis czas temu, ostatnio tepsie UKE zabronil
    > tworzyc umowy na lacza ATM ze znika 30% bo uznal to za dumping. ;/

    Jakieś szczegóły?

    --
    TOM
    ORG-PGiw1-RIPE

  • 6. Data: 2007-02-11 14:41:18
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Tomasz Śląski <t...@s...pl> wrote:

    > Jakieś szczegóły?

    Szczegolow nie znam, ale TP mowi, ze nie ma juz znizki 30% wlasnie
    z powodu UKE. Maksymalna znizka na abonament to 20%. Podpisane wczesniej
    umowy na -30% zostaly.

    a.

  • 7. Data: 2007-02-11 15:27:08
    Od: kulek <k...@p...onet.pl>

    Tomasz Śląski napisał(a):

    > Jakieś szczegóły?

    pewnie chodzi o te bardzo długie lojalki

  • 8. Data: 2007-02-11 17:16:42
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Szczegolow nie znam, ale TP mowi, ze nie ma juz znizki 30% wlasnie
    > z powodu UKE. Maksymalna znizka na abonament to 20%. Podpisane wczesniej
    > umowy na -30% zostaly.

    Z tym ze jak masz -30% teraz i chcesz zwiekszyc lacze, to zmieniaja ci na -20%.

    Podobno troche obnizyli cene za port i za Mb ale pewne info bede mial za pare
    dni :)

  • 9. Data: 2007-02-11 17:30:23
    Od: "loksim" <l...@w...onet.pl>

    > Szczegolow nie znam, ale TP mowi, ze nie ma juz znizki 30% wlasnie
    > z powodu UKE.

    uwierzyles tp ? jak sie z tym zyje ?

    loksim

  • 10. Data: 2007-02-11 18:20:10
    Od: MM <s...@a...gda.pl.invalid>

    Wemif <w...@a...pl> wrote:

    > Szczegolow nie znam, ale TP mowi, ze nie ma juz znizki 30% wlasnie
    > z powodu UKE. Maksymalna znizka na abonament to 20%. Podpisane wczesniej
    > umowy na -30% zostaly.

    Czy TP sama sobie nie przeczy (z pomocą Komisji Europejskiej) mówiąc,
    że UKE nie ma prawa regulować szerokopasmowego dostępu do Internetu?

    Trochę szkoda, że UKE nie zajął się sprawami Neo i DSL od razu, za
    jednym zamachem - nie tylko oddzieleniem od usług telefonicznych, ale
    też Bitstream Access (chcąc mieć upload >256k nadal nie mam wyboru -
    tylko TP, bo innych dostawców ogranicza oferta ramowa oparta na Neo).

    Marek