eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaUPS APC BX700U-FR - nie włącza się z mocno rozładowanym akumulatorem › UPS APC BX700U-FR - nie włącza się z mocno rozładowanym akumulatorem
  • Data: 2022-11-23 09:35:10
    Temat: UPS APC BX700U-FR - nie włącza się z mocno rozładowanym akumulatorem
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jest sobie stary, wygrzebany z magazynu UPS firmy APC - model BX700U-FR
    (taka niewielka kostka). Egzemplarz ten nie włącza się. Podłączony do
    sieci i pozostawiony na kilkadziesiąt godzin po tych kilkudziesięciu
    godzinach również nie daje oznak życia, gdy wciśnie się na obudowie
    przycisk włączania zasilania.

    Dobrałem się do akumulatora w środku. Był tam jakiś marki Long 12V 7Ah.
    Zmierzyłem jego napięcie - poniżej 5V. Czy wystarczy wymienić akumulator
    i UPS powinien ruszyć, czy też to, że się nie włącza - nie daje oznak
    życia nawet na chwilę z tym wyładowanym aku w środku to objaw
    poważniejszej usterki?

    K.

    --
    Adresy e-mail w domenie art.pl, jak i sama domena nie są już aktywne