  • 11. Data: 2010-08-24 08:40:24
    Temat: Re: Uchwyt gps na szybie - powinni tego zakazać
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 23 sierpień (poniedziałek), gdy o godzinie 23:54 *Cavallino* w pocie
    czoła naskrobał(a):

    > Masz jakiś talent do wywoływania kapeluszników do tablicy.
    > Przynajmniej wiadomo kogo z miejsca do kf wrzucać.

    niedzielny "rajdowiec" - przynajmniej wiadomo kto ma przerost prostaty.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-08-24 08:39:15

  • 12. Data: 2010-08-24 09:37:50
    Od: "Krzysiek Niemkiewicz" <mojeinicjały[at]post.pl>

    Heraklit napisał(a):
    > Był 23 sierpień (poniedziałek), gdy o godzinie 23:54 *Cavallino* w pocie
    > czoła naskrobał(a):

    Jak już wkładasz tyle pracy w skomponowanie swoich wrotek, to zadbaj o ich
    poprawność językową. 23 sierpień był 1987 lat temu.

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 13. Data: 2010-08-24 11:21:22
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 24 sierpień (wtorek), gdy o godzinie 9:37 *Krzysiek Niemkiewicz* w
    pocie czoła naskrobał(a):

    > Jak już wkładasz tyle pracy w skomponowanie swoich wrotek, to zadbaj o ich
    > poprawność językową. 23 sierpień był 1987 lat temu.

    data dotyczy czasu napisania wątku przez Cavallino.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-08-24 11:19:33

  • 14. Data: 2010-08-24 11:37:51
    Od: "Krzysiek Niemkiewicz" <mojeinicjały[at]post.pl>

    Heraklit napisał(a):
    > Był 24 sierpień (wtorek), gdy o godzinie 9:37 *Krzysiek Niemkiewicz* w
    > pocie czoła naskrobał(a):
    > data dotyczy czasu napisania wątku przez Cavallino.

    Dobra, widzę że trzeba jak kawa na ławę:
    poprawnie pisze się "był 24 sierpnia", jako skrót od "dwudziesty czwarty
    dzień (dopełniacz: kogo czego) sierpnia".
    Wiem, że się czepiam szczegółów, ale jak ktoś, tak jak Ty, nie mając nic
    mądrego do powiedzenia, bezinteresownie przypier...la się do innych, to musi
    liczyć się z odwzajemnieniem sympati ;)))

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 15. Data: 2010-08-24 11:40:46
    Od: "Krzysiek Niemkiewicz" <mojeinicjały[at]post.pl>

    Heraklit napisał(a):
    > data dotyczy czasu napisania wątku przez Cavallino.

    ... a tak jeszcze na marginesie, Cavalliano nie napisał wątku, a jedynie
    post w wątku zapoczątkowanym przeze mnie. Zdrówka!

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 16. Data: 2010-08-24 11:45:45
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-08-24 09:37, Krzysiek Niemkiewicz pisze:

    > Jak już wkładasz tyle pracy w skomponowanie swoich wrotek, to zadbaj o ich
    > poprawność językową. 23 sierpień był 1987 lat temu.

    No, nie był bym taki pewien. Kalendarz gregoriański zawiera daty zarówno naszej
    ery jak i p.n.e. (BC). Nie wiem czy jest jakaś oficjalna numeracja sierpniów,
    np. jaki numer ma sierpień roku 1 p.n.e?

  • 17. Data: 2010-08-24 11:58:53
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Tue, 24 Aug 2010 11:45:45 +0200, Jakub Witkowski na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Nie wiem czy jest jakaś oficjalna numeracja sierpniów,
    > np. jaki numer ma sierpień roku 1 p.n.e?

    -1 :D ?

    "Krytyka jest czymś pośrednim pomiędzy plotką, denuncjacją a reklamą."

  • 18. Data: 2010-08-24 12:01:22
    Od: "Krzysiek Niemkiewicz" <mojeinicjały[at]post.pl>

    Jakub Witkowski napisał(a):
    > No, nie był bym taki pewien. Kalendarz gregoriański zawiera daty zarówno
    > naszej ery jak i p.n.e. (BC). Nie wiem czy jest jakaś oficjalna
    > numeracja sierpniów, np. jaki numer ma sierpień roku 1 p.n.e?

    No może i racja. Zginąłem od własnej broni :(
    Co nie zmienia faktu, że Heraklit walnął babola, którego mu za jego durne
    przytyki do domniemanego przerostu prostaty, z radością wytknąłem :)

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 19. Data: 2010-08-24 12:57:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Niemkiewicz" <mojeinicjały[at]post.pl> napisał w
    wiadomości news:

    > Co nie zmienia faktu, że Heraklit walnął babola, którego mu za jego durne
    > przytyki do domniemanego przerostu prostaty, z radością wytknąłem :)

    A co, kundel wyczuł że to o nim, jako od dawna czyszczącym od środka mój
    kibel osobniku mowa i postanowił sobie poszczekać?
    Tak to już u podwórkowców jest, świat się od tego nie zawali.

  • 20. Data: 2010-08-24 13:07:08
    Od: BearBag <c...@g...com>

    A na Slowacji jest taki zakaz? bo akurat mam jechac tam jutro i bez
    gpsu raczej bedzie trudno a wożenie go na kolanach bedzie powodowało
    jednak troche wieksze zagrożenie dla ruchu niż mój uchwyt na szybie :)
    Są w tym kraju jeszcze jakies inne bzdurne przepisy ?