  • 1. Data: 2009-06-22 13:26:45
    Temat: Ucieczka z ramek
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Mam taką starą witrynę, co "od zawsze" siedziała w domenie prv.pl.
    PRV różne akcje robiło, ale ostatnio pchają wielkie banery reklamowe w
    topie, a witrynę do ramki wkładają i ogółem kicha.

    Plan był taki, żeby tą ramkę JavaScriptem usunąć, na stronie Pawła Wimmera
    znalazłem prosty skrypt "Ucieczka z ramek":

    <script language="JavaScript" type="text/javascript">

    <!-- Hide script from older browsers

    setTimeout ("changePage()", 1);

    function changePage() {

    if (self.parent.frames.length != 0)

    self.parent.location=document.location;

    }

    // end hiding contents -->

    </script>

    Skrypt ten działa fajnie pod FF i IE, Opera natomiast go ignoruje. Da się
    coś z tym zrobić, czy to taki jej ficzer i już?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 2. Data: 2009-06-22 13:40:34
    Temat: Re: Ucieczka z ramek
    Od: ethanak <s...@b...pl>

    Dnia Mon, 22 Jun 2009 15:26:45 +0200, Kapsel napisał(a):

    [...]
    > Skrypt ten działa fajnie pod FF i IE, Opera natomiast go ignoruje. Da
    > się coś z tym zrobić, czy to taki jej ficzer i już?

    Niesprawdzone (wypróbuj):

    if (window.top.location != window.location) {
    window.top.location=window.location;
    }

    ethanak
    --
    mailto=window.atob('ZXRoYW5ha0Bwb2xpcC5jb20=');
    http://milena.polip.com/ - Nie bede czekac na Ivo :)

  • 3. Data: 2009-06-22 14:01:57
    Od: Exe Very Cute <k...@p...Xonet.pl>

    Kapsel pisze:
    > Skrypt ten działa fajnie pod FF i IE, Opera natomiast go ignoruje. Da się
    > coś z tym zrobić, czy to taki jej ficzer i już?

    Ja stosuję

    if(parent.frames.length!=0)parent.location.replace(l
    ocation.href)

    i póki co nie stwierdziłem problemów.

    Pozdr
    Exe Very Cute

  • 4. Data: 2009-06-22 14:10:10
    Od: Colin <m...@g...com>

    Kapsel wrote:
    > Skrypt ten działa fajnie pod FF i IE, Opera natomiast go ignoruje. Da się
    > coś z tym zrobić, czy to taki jej ficzer i już?

    if (top != self) top.location.replace(self.location.href);

  • 5. Data: 2009-06-23 11:12:57
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Mon, 22 Jun 2009 16:10:10 +0200, Colin napisał(a):

    > if (top != self) top.location.replace(self.location.href);

    Nie spodziewałem się tak konkretnego odzewu!
    Z podanych rozwiązań wylosowałem Twoje i działa, dziękuję więc w imieniu
    swoim i koleżanki której zaraz też podrzucę kod do własnego projektu ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net