  • 1. Data: 2009-06-23 07:38:05
    Temat: Problem z ustawieniem strony w oknie przegladarki
    Od: "Sebastian -Sebecco- Grabowski" <g...@w...pl>

    Witam :)

    Pod adresem www.grabowski.ovh.org zamieściłem bardzo wstępny szkielet
    strony internetowej. Strona ma być statyczna. Linki będą wywoływane
    przez Lightbox jako okienka.
    Na chwilę nic nie ma poza grafiką i dwoma pustymi linkami, nawet
    kodowanie stron na chwilę obecną jest nie poprawione.
    Ale do meritum:

    Sprawdzałem stronę w Safari 4, Opera 10 Unite, Mozilla Firefox - jest
    poprawnie, natomiast w IE7-8 już sie wszystko rozjeżdża.

    I mam problem, bo nie wiem, co powinienem dopisać do styli, by w IE
    również było OK...

    Proszę o pomoc. Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.

    --
    Sebastian -Sebecco- Grabowski GG:5064727
    http://www.grabowski.ovh.org