  • 91. Data: 2010-01-19 15:32:58
    Temat: Re: Ucieklem z miejsca obcierki parkinowej ...
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-01-17 21:49, topek pisze:

    > Pelna zgoda :-/
    > Stalo sie juz kurwa mac :(
    >
    > Ale ok, zachowalem sie jak cipa, niepotrzebnie to na forum wrzucilem,
    > teraz swoje wyslucham.

    Zaraz, zaraz.

    Sam przyznajesz, że żałujesz tego co zrobiłeś? Znaczy się, że jesteś
    świadom, że było to kiepskie. W chwili zdarzenia też z tego zdawałeś
    sobie sprawę dlatego uciekłeś (nie wierzę w te decyzję podejmowane w
    stresie). Przypiekło Cię sumienie, więc poszedłeś na policję i
    wypłakałeś się na grupie.

    Jednak jedno jest pewne, *zachowałeś się jak* pizda, co wielu
    podkreśliło. Gdybyś nie *był* pizdą, to byś przyznał, że faktycznie było
    to pizdowate *zachowanie*. Niestety zacząłeś się miotać wyzywać na
    jakieś "pojedynki" czy inne dziecinady - czym niestety potwierdziłeś, że
    *jesteś* pizdą, może z sumieniem ale jednak pizdą:(

    Pozdrawiam,
    A.

  • 92. Data: 2010-01-19 15:49:10
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    > W okolicach wielkanocy mozliwe ze bede.
    > Albo jestes netowy kundelek, albo megakozak.

    jestem pamietliwy. nie licz na to ze zapomne.

  • 93. Data: 2010-01-19 18:10:03
    Od: topek <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o>

    peter pisze:

    > jestem pamietliwy. nie licz na to ze zapomne.
    Czy ktos z pmsowiczow moze potwierdzic tozsamosc naszego lokalnego killera?

    --
    topek ->

    "Nie lubisz ty bratku swojej repliki,
    gdy patrzysz na mnie w oczach masz kurwiki"

  • 94. Data: 2010-01-19 18:11:54
    Od: topek <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o>

    Arek (G) pisze:
> [...]
    > jakieś "pojedynki" czy inne dziecinady - czym niestety potwierdziłeś, że
    > *jesteś* pizdą, może z sumieniem ale jednak pizdą:(
    Jak ktos ci pluje w twarz to mowisz, ze pada?

    Miedzy zachowac sie jak pizda a byc pizda jest jeszcze miejsce.
    Po drugie gnoj obrazil moich rodzicow.
    Mam nadzieje, ze poniesie konsekwencje (zobaczymy kto komu) i nie bedzie
    bezkarny netowy fighter.

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

  • 95. Data: 2010-01-19 18:13:25
    Od: topek <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o>

    złoty pisze:

    > ..istota pojedynku jest ..danie satysfakcji. A jakaz satysfakcje moze
    > dac komus "skucie ci ryja" (mowiac jezykiem ulicy)?
    Skucie ryja temu czemus nauczy go, ze nie mozna obrazac ludzi na prawo i
    lewo bez ponoszenia konsekwencji.

    > Byc moze daloby to satysfakcje wlascicielowi uszkodzonego przez Ciebie
    > pojazdu. Ale.. wolales zdupcyc (czego nie ukrywasz).
    > ..zaczynasz sie osmieszac.
    Nie lacz jednego z drugim.

  • 96. Data: 2010-01-19 18:15:41
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    > Miedzy zachowac sie jak pizda a byc pizda jest jeszcze miejsce.
    > Po drugie gnoj obrazil moich rodzicow.
    > Mam nadzieje, ze poniesie konsekwencje (zobaczymy kto komu) i nie bedzie
    > bezkarny netowy fighter.

    skoncz juz ta zenade netowa pizdo. czekam do wielkanocy. najpierw cipo podaj
    swoje dane a pozniej pisz o kims anonimowy fajter.

  • 97. Data: 2010-01-19 18:19:58
    Od: topek <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o>

    peter pisze:

    > skoncz juz ta zenade netowa pizdo. czekam do wielkanocy. najpierw cipo
    > podaj swoje dane a pozniej pisz o kims anonimowy fajter.
    Mnie krakowski pms widzial nie raz, nie dwa.
    Jesli ciebie nikt nie zna to wypierdalaj bo z mendami sie nie zadaje.

  • 98. Data: 2010-01-19 18:22:13
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    > Mnie krakowski pms widzial nie raz, nie dwa.
    > Jesli ciebie nikt nie zna to wypierdalaj bo z mendami sie nie zadaje.

    pekasz pizdo i tyle. spierdoliles raz, to i drugi spierdolisz.

  • 99. Data: 2010-01-19 18:32:47
    Od: topek <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o>

    peter pisze:

    > pekasz pizdo i tyle. spierdoliles raz, to i drugi spierdolisz.
    Tak sobie tlumacz mendo.
    Po prostu taka wredna menda jak ty moze sie posunac do roznych rzeczy.
    Jak ktos nie jest w stanie potwierdzic twojej tozsamosci to po
    staropolsku wypierdalaj.
    I wtedy nie dojdzie do obicia ci mordy (a w tej chwili wdeptal bym cie w
    ziemie, gdybym mial pod reka, chyba ze nalezysz do najmocarniejszych 5%
    meskiej populacji wtedy zobaczym kto kogo, frakcja krakowska wie o czym
    mowie)

    "madry glupiemu ustepuje,
    co gdy glupi sie z tego nie raduje,
    krzyczy z grubym kijem ze polamie mu kosci,
    ze madry ustapil, to oznaka slabosci"

    Wiec jesli nikt z krakowa nie jest w stanie potwierdzic twojej
    tozsamosci i pojedynek nie odbedzie sie w fair warunkach to mozesz uznac
    sie za wygranego.

    Nie bede ryzykowal zdrowia i zycia dla jakiejs mendy, ktora nawet nie
    wiadomo czy nie ma 15tu lat i pryszczy.

    Tak na koniec, o ile nikt nie potwierdzi twojej tozsamosci, zycze ci,
    zeby w koncu oliwa wyplynela nawierzch.

    Ja tam swiecie wierze w karme i jestem niemal pewny ze jestes w realu
    agresywnym malym pultajacym sie chujem ktorego nikt nie lubi.

  • 100. Data: 2010-01-19 20:36:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@p...pl_Zamien_zero_na_o napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > Jesli ciebie nikt nie zna to wypierdalaj bo z mendami sie nie zadaje.

    z ciekawości - długo jeszcze, zanim przeniesiecie się z tym porównywaniem
    długości fiutków na na prv?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem